Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #731  
Old 04-17-2008, 01:07 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Mm, nya modellen, tror den är en -03.
Men jag har läst att de satsat en tredjedel, nästan hälften av sin vinst de senaste åren för att fixa kvalitén. En idé vore ju att börja att byta leverantör a plåtar iallafall.
Fast inte väl inte så farligt va? De enda MB som rostat i familjen är väl:
2 E-klass kombi
1 E-klass sedan
1 C-klass sedan
1 CLK

Sen räknar jag inte in att AC stannar regelbundet, keyless-go slutar fungera regelbundet, dörrar slutar stänga sig (!), el-stolar som spontan-flyttar under åkning och andra små MB kvalitetsstämplar.

Att det finns så lojala kunder som våra parenteser kan jag bara inte förstå...
 
  #732  
Old 04-17-2008, 01:18 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Shit pommes frites, hur kan man ens fundera på en ny Merca efter att första börjat rosta? Jag kommer för allt i mitt liv aldrig någonsin köpa en MB igen!

En kille här på gatan har en Audi 200 som har gått 46,000 mil som 'entusiastfordon'. Inte en rostprick på den! DET är kvalitet.
 
  #733  
Old 04-17-2008, 01:33 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Fast inte väl inte så farligt va? De enda MB som rostat i familjen är väl:
2 E-klass kombi
1 E-klass sedan
1 C-klass sedan
1 CLK

Sen räknar jag inte in att AC stannar regelbundet, keyless-go slutar fungera regelbundet, dörrar slutar stänga sig (!), el-stolar som spontan-flyttar under åkning och andra små MB kvalitetsstämplar.

Att det finns så lojala kunder som våra parenteser kan jag bara inte förstå...
Du glömde tillägga att Clkn spontandstängde av motorn på motorvägen coh vägrade starta, fick ringa bärgningsbil. Något i banorna av att säkringen i sätet hade smällt. Sen ramlade ju ljuddämparen av på gammelbenzen (-94 320t), lät rätt gött då iofs, som en riktigt amerikanare
 
  #734  
Old 04-17-2008, 02:30 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
DZY, tror också jag kommer få silver, lust att byta? Vill ha ett svart märke...
 
  #735  
Old 04-17-2008, 03:08 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Har ni sett Top Gear Garden Ground Force? Sitter och kollar på det nu, tydligen har Top Gear gänget gjort ett avsnitt för en välgörenhetsgala där de gör typ en garden makeover för en av storbrittanniens VM-roddmästare. Som vanligt är de inte direkt jättehändiga, känns ju lite löjligt men de bör vara lite kul
 
  #736  
Old 04-17-2008, 03:30 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Såg den nyss, FET!
Originally Posted by Bronto
Har ni sett Top Gear Garden Ground Force? Sitter och kollar på det nu, tydligen har Top Gear gänget gjort ett avsnitt för en välgörenhetsgala där de gör typ en garden makeover för en av storbrittanniens VM-roddmästare. Som vanligt är de inte direkt jättehändiga, känns ju lite löjligt men de bör vara lite kul
Av någon konstig anledning så är dom alltid roliga att titta på, mer eller mindre iaf. Jag såg det programmet för några veckor sen och det var väl okej men knappt sevärt
 
  #737  
Old 04-17-2008, 03:47 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Av någon konstig anledning så är dom alltid roliga att titta på, mer eller mindre iaf. Jag såg det programmet för några veckor sen och det var väl okej men knappt sevärt
Mm de är sköna gubbar. Såg klart de just nu, var alldeles för scriptat och knappt värt att kolla på. Synd att de skulle hålla på och fjanta runt så mycket.
 
  #738  
Old 04-17-2008, 03:49 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Såg det förut, tycker det var kul som fan när den där jäkla friggeboden raserades hela tiden

Tror inte det var mer scriptat än vanliga TG
 
  #739  
Old 04-17-2008, 03:53 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag har svårt att tänka mig att dom tillåter sig själv att bli skriptade allt för mycket. Tänk på hur noschig Clarkson är, kul att skripta honom
 
  #740  
Old 04-17-2008, 05:17 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Jag har svårt att tänka mig att dom tillåter sig själv att bli skriptade allt för mycket. Tänk på hur noschig Clarkson är, kul att skripta honom
Jovisst, men de kändes lite väl planerat att friggeboden skulle förstöras i varje ny scen hur de än gjorde liksom. Älskar att JC tar in en riktigt bygggenerator och de där helt galna vattenrören Iofs var det rätt kul när han skjuter sönder saker lite överallt hihi
 



All times are GMT -4. The time now is 01:13 PM.