Swedish Teamspeeder? Get in here!
2 E-klass kombi
1 E-klass sedan
1 C-klass sedan
1 CLK
Sen räknar jag inte in att AC stannar regelbundet, keyless-go slutar fungera regelbundet, dörrar slutar stänga sig (!), el-stolar som spontan-flyttar under åkning och andra små MB kvalitetsstämplar.
Att det finns så lojala kunder som våra parenteser kan jag bara inte förstå...
Shit pommes frites, hur kan man ens fundera på en ny Merca efter att första börjat rosta? Jag kommer för allt i mitt liv aldrig någonsin köpa en MB igen!
En kille här på gatan har en Audi 200 som har gått 46,000 mil som 'entusiastfordon'. Inte en rostprick på den! DET är kvalitet.
En kille här på gatan har en Audi 200 som har gått 46,000 mil som 'entusiastfordon'. Inte en rostprick på den! DET är kvalitet.
Fast inte väl inte så farligt va? De enda MB som rostat i familjen är väl:
2 E-klass kombi
1 E-klass sedan
1 C-klass sedan
1 CLK
Sen räknar jag inte in att AC stannar regelbundet, keyless-go slutar fungera regelbundet, dörrar slutar stänga sig (!), el-stolar som spontan-flyttar under åkning och andra små MB kvalitetsstämplar.
2 E-klass kombi
1 E-klass sedan
1 C-klass sedan
1 CLK
Har ni sett Top Gear Garden Ground Force? Sitter och kollar på det nu, tydligen har Top Gear gänget gjort ett avsnitt för en välgörenhetsgala där de gör typ en garden makeover för en av storbrittanniens VM-roddmästare. Som vanligt är de inte direkt jättehändiga, känns ju lite löjligt men de bör vara lite kul
Har ni sett Top Gear Garden Ground Force? Sitter och kollar på det nu, tydligen har Top Gear gänget gjort ett avsnitt för en välgörenhetsgala där de gör typ en garden makeover för en av storbrittanniens VM-roddmästare. Som vanligt är de inte direkt jättehändiga, känns ju lite löjligt men de bör vara lite kul 

Mm de är sköna gubbar. Såg klart de just nu, var alldeles för scriptat och knappt värt att kolla på. Synd att de skulle hålla på och fjanta runt så mycket.
Iofs var det rätt kul när han skjuter sönder saker lite överallt hihi