Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1231  
Old 06-04-2008, 08:09 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
Äntligen sommar!
Sista tentan gick kanon, snart dags att gå ut i solen och avnjuta några välförtjänta öl.

Jag måste dock gnälla på SJ. Jag behöver vara i Göteborg innan 9:00 nästa lördag och tänkte att det hade varit skönt att slippa köra, men ska jag lyckas med det så måste jag ta ett tåg som går 00:20 och är framme 08:37 efter två byten Det känns inte riktigt som ett alternativ.
Damn! Var bor du någonstans?

Jag åker X2000 rätt ofta till Götet - 05.55-tåget brukar jag ta från Stockholm och då är man i Göteborg 08.45.

Fast det går ju inte på helgen kom jag på nu ...
 
  #1232  
Old 06-04-2008, 08:18 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by jox
Damn! Var bor du någonstans?

Jag åker X2000 rätt ofta till Götet - 05.55-tåget brukar jag ta från Stockholm och då är man i Göteborg 08.45.

Fast det går ju inte på helgen kom jag på nu ...
Pluggar i Linköping men kommer annars från Sveriges närmsta/tråkigaste stad Enköping så tåget jag kolla på gick från sthlm.

Tycker det är riktigt dåligt att det inte går något ordentligt morgontåg på helger.
 
  #1233  
Old 06-08-2008, 02:20 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Uj, vad död denna tråd är.
 
  #1234  
Old 06-08-2008, 03:51 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Inte alls. Bara haft så otroligt fint väder att man får dåligt samvete när man sitter framför datorn Sen vill jag inte höra om alla ni äckel som har 10 veckors ledighet för då får jag lust att sparka på hunden ...
 
  #1235  
Old 06-08-2008, 04:25 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
har haft fullt upp trorts skoluppehåll. Dessutom är det ju så att vi nu helt plötsligt ska hitta jobb för att försörja oss över sommaren. Lagom kul. Körde upp genom Sverige idag och såg en herrans massa ferraris och porschar. Måste ha varit nån/några stora träffar idag. Såg bl.a. två stycken DeTomaso panteras.
 
  #1236  
Old 06-08-2008, 05:42 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
^ Inte alls. Bara haft så otroligt fint väder att man får dåligt samvete när man sitter framför datorn Sen vill jag inte höra om alla ni äckel som har 10 veckors ledighet för då får jag lust att sparka på hunden ...
+1+1+1+1+1+1+1
 
  #1237  
Old 06-08-2008, 06:09 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Heh, men ni får ju iaf pengar.
 
  #1238  
Old 06-09-2008, 10:14 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
  #1239  
Old 06-09-2008, 04:15 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Shit. Den där hade jag köpt direkt om jag hade en halvmille som låg och skräpade.
 
  #1240  
Old 06-09-2008, 05:02 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
^ Inte alls. Bara haft så otroligt fint väder att man får dåligt samvete när man sitter framför datorn Sen vill jag inte höra om alla ni äckel som har 10 veckors ledighet för då får jag lust att sparka på hunden ...
Börjar i september typ
ligger ute på Marstrand och seglar med familjen nu, riktigt soft att vara på havet! Dock ska de blåsa upp mot 20-25m/s imorn..

Surfa över till vimeo och sök efter 'falken mini trackday' eller 'bronto' så ska ni få se på grejer!!

edit: eller kolla här
Untitled on Vimeo
 

Last edited by Bronto; 06-09-2008 at 05:05 PM.



All times are GMT -4. The time now is 12:48 PM.