Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1731  
Old 08-19-2008, 08:41 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Nästnästa helg, den 31a.
 
  #1732  
Old 08-19-2008, 08:41 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag ska vara där nere för ett möte den 1 september. Antar att det inte är då?

Edit: Vad fan, stanna över natten. Jag tänkte flyga men då kan jag ju Porka ner.
 
  #1733  
Old 08-19-2008, 08:56 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Kan du inte ta Porkan ned till den 30e eller 31a?
Jag kan köra ned tidigt på morgonen, så hinner vi köra några bra vändor på småvägarna innan träffen. Kom igen nu Joxie, våga träffa oss. Du missade ju TS-träffen i Båstad i somras
 
  #1734  
Old 08-19-2008, 09:20 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Det händer väl ändå inte något spännande på en söndag i sthlm? Vore väldigt trevligt om du kom ner med porkar dan innan, då kommer säkert brorsan ner så har vi typ ett svenskmöte. Felix kan ju ride bitch med dig?
 

Last edited by Bronto; 08-19-2008 at 10:29 AM.
  #1735  
Old 08-19-2008, 09:41 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Låt mig kolla. Inte alls omöjligt. Dock i så fall att jag åker ner på söndagen, lördagen är gørkört.
 
  #1736  
Old 08-19-2008, 11:37 AM
tblackj's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 921
tblackj has a reputation beyond reputetblackj has a reputation beyond reputetblackj has a reputation beyond reputetblackj has a reputation beyond reputetblackj has a reputation beyond reputetblackj has a reputation beyond reputetblackj has a reputation beyond reputetblackj has a reputation beyond reputetblackj has a reputation beyond reputetblackj has a reputation beyond reputetblackj has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
We're all planning the hostile take-over of Little Rock.
That won't take long...

I'll throw in all the Swedish I know...

Ya
 
  #1737  
Old 08-19-2008, 11:44 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Uhm, okay gott folk: jag är på en vansinnig jakt efter en iphone 3g 16gb eftersom min razr har sedan länge passerat bäst-före-datumet. Telias priser är ju rena våldtäkterna och det verkar inte som att de har börjat säljas utan abonnemang i USA än. Har hittat ett par få annonser på blocket som är någorlunda prissatta, men nu fann jag en via iPhoneButiken - Apple iPhone, Tillbehör, Skydd, skal och reservdelar som verkar helt fantastisk.
Hur fantastiskt trolig tror ni att detta svarat verkar efter att jag mailat de?

Hello,
Thank you for your question,

We want you to know that our Apple iPhone 16GB 3G (2.0 version) is brand new, unlocked / simfree to any network, factory sealed in the box, totally complete original accessories, instructions for use and comes with a 18-month international guarantee.

In addition, we want you to know our goals and obejectives here is to provide our customers 100% satisfied and once again a lengthy business relationship and reputation, now and in the future. We can travel to your friend what you have given us information that is needed.

Quotation :
Apple iPhone 16GB 3G ------ $400USD
Shipment Price per unit ----- $30USD

We want you to come back to us the following information about the shipment.
How many Unit :
Full name:
Address:
City:
The State:
Zip:
Mobile:
Country:

Once we have the necessary information, we will continue with quotes and further details and transfer orders for our courier (UPS Express Delivery 48 hours), so
that they can benefit from the event and the processing of the items ready for delivery and advances to the payment to be made to a rapid transfer of money.

Once payment is confirmed, we will come back with a serial number and the airway bill, so you can verify / check the status of orders on the Internet, so you
know the right time to be delivered to your door step.

Come back to our past, so we can move forward.

Regards.


Jag skrev:

> From: jbrodd@gmail.com
> To: electronics.ltd@hotmail.com
> Subject: Re iPhone 3G 16GB
> Date: Tue, 19 Aug 2008 15:42:28 +0200
>
> Hi Jordon!
>
> I'm very interested in a black iPhone 3G 16Gb, do you still have some
> left for sale? How much are you asking for them?
>
> Best regards,
>
> Joakim
 
  #1738  
Old 08-19-2008, 11:57 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Tror du ska vara rätt försiktig att skicka stålarna innan någon annan kan gå i god för att det är sjyssta grejer. Apple håller stenhårt på telefonerna i hela världen - dessa lockpriser är billigare än vad någon kan köpa dem för från Apple. Så antingen är dem snodda, det är någon billig piratkopia (dvs ingen iPhone) eller så går säljaren upp i rök när du skickat pengarna ...

Tycker inte Telia är så vansinnigt dyra ändå - en kompis köpte en för 2000 spänn med abb. + fritt internet (ett måste med iPhonen, annars är den ju meningslös) för runt 4-500 i månaden. Det är ju nästan vad det skulle kosta med vilken annan lur med det abonnemanget också.
 
  #1739  
Old 08-19-2008, 12:33 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Tror du ska vara rätt försiktig att skicka stålarna innan någon annan kan gå i god för att det är sjyssta grejer. Apple håller stenhårt på telefonerna i hela världen - dessa lockpriser är billigare än vad någon kan köpa dem för från Apple. Så antingen är dem snodda, det är någon billig piratkopia (dvs ingen iPhone) eller så går säljaren upp i rök när du skickat pengarna ...

Tycker inte Telia är så vansinnigt dyra ändå - en kompis köpte en för 2000 spänn med abb. + fritt internet (ett måste med iPhonen, annars är den ju meningslös) för runt 4-500 i månaden. Det är ju nästan vad det skulle kosta med vilken annan lur med det abonnemanget också.
Det är det jag inte förstår, vissa människor säger att de fått tag i olåsta iphones i kartong utan abonnemang, men det kan ju inte stämma.. Får se om det dyker upp några i staterna snart.

Jag har kört den här sidan som sammanfattar alla abonnemang enligt hur man använder telefonen:
iPhone abonnemang och priser - Betala mindre

Jag uppskattar:
16gb
250min
200sms
1000mb
50samtal

=> 430kr/månad + 5200kr

Hur fick han den så billigt? Vet du vilket abonnemang det var?
 
  #1740  
Old 08-19-2008, 12:45 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag är osäker, jag får ta och fråga när jag träffar honom!

Men jag TROR att det var det billigaste icke-iPhone-specifika abonnemanget + fritt internet (som jag har för mig kostar 99 kr extra per mån).
 



All times are GMT -4. The time now is 10:03 AM.