Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #831  
Old 04-25-2008, 11:53 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
HAHAHAHAHA!
Straffet kommer såklart bli hårt, vi måste ju värna om friheten att demostrera .....och det där. Däremot är jag inte hundra på att bilen har företräde, är det inte så att oavsett var/när/hur du som gångare går rakt ut i vägen så har du alltid företräde?

Iofs förbannat skoj oavsett, väcker gamla minnen när jag körde på en estet .....mm, fina tider.
jag är estet. Men gillar bilar. Lite som Romeo & juliet kan man säga. Men hade gärna delat ut några audi-ringar i pannan på demonstranterna där...
 
  #832  
Old 04-26-2008, 10:43 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
jag är estet. Men gillar bilar. Lite som Romeo & juliet kan man säga. Men hade gärna delat ut några audi-ringar i pannan på demonstranterna där...
Hehe osis .... Var faktiskt hon som välte sig och hela cykelfanskapet över motorhuven...jag höll ju knappt styrfart. Tragiska var att hon gick på min skola och alla esteter glodde på mig som rövens efter det....(hon vart iofs ur-estet svartklädd i läder och co samt vitmålad)
 
  #833  
Old 04-27-2008, 07:07 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Brorsan visade just det här fenomala bandet på internetet som gjort en rätt läcker musikvideo:

YouTube - Vi har vad i Öja

Diggar själva bildmanuset
 
  #834  
Old 04-27-2008, 10:54 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Snart kommer GTA IV...
Imorgon vid midnatt släpps det. Gah, jag är sjukt sugen.
 
  #835  
Old 04-27-2008, 10:59 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fan, sluta. Jag har suttit hela dagen och INTE åkt och köpt ett PS3.

Minns när jag köpta GTA SA för några år sen. Man blir ju lite rädd när man drar igång konsollen, tittar på klockan, lirar en stund, kollar klockan igen och det har gått 9 timmar.
 
  #836  
Old 04-27-2008, 12:07 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Snart kommer GTA IV...
Imorgon vid midnatt släpps det. Gah, jag är sjukt sugen.
Förhandsbokat & klart
 
  #837  
Old 04-27-2008, 01:58 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vad är det för straff/böter på olovlig körning?

Har totalt glömt att boka besiktning på äckelkombin som får körförbud första maj, och det finns inga lediga tider i hela länet förrän den facking 20:e maj

Och nej, jag tänker inte daily drajva den andra!
 
  #838  
Old 04-27-2008, 02:40 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Tjacka ett ps3 eller x360 fort. Xboxen kommer att ha fler addons till spelet etc. så gta är bättre till xbox verkar det som.
 
  #839  
Old 04-27-2008, 03:20 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Vad är det för straff/böter på olovlig körning?

Har totalt glömt att boka besiktning på äckelkombin som får körförbud första maj, och det finns inga lediga tider i hela länet förrän den facking 20:e maj

Och nej, jag tänker inte daily drajva den andra!
Vet inte hur det är med bilar, men jag fick 800kr i böter när jag fick besök av polisen under min mopedperiod. Den gjorde en aning över lagliga 45 så klassades som olovlig körning då. Fick behålla lämpet som tur var...
 
  #840  
Old 04-27-2008, 03:20 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Wikipedia to the rescue:

"Olovlig körning innebär att en person utan behörighet kör en bil eller annat fordon som kräver körkort. Olovlig körning kan i Sverige ge högst 6 månaders fängelse och lägst dagsböter."
 



All times are GMT -4. The time now is 04:03 AM.