Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #5731  
Old 12-27-2009, 07:23 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fyfan .....episk förlust. Strebo - Stad 0-1.
 

Last edited by strebo; 12-28-2009 at 05:05 PM.
  #5732  
Old 12-28-2009, 11:22 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Oj vad Quattroporten har blivit billig - den har sjunkit ett par-tre hundra tusen nu senaste året. Finns flera stycken både under och över 400 KKR som inte ens gått 5K mil. Måste vara folk som storknar när det är dags för den årliga 50KKR-servicen . . .
 
  #5733  
Old 12-28-2009, 11:23 AM
Bonita's Avatar
Bo means business
Join Date: Dec 2008
Location: Stamford, CT
Posts: 5,319
Bonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Oj vad Quattroporten har blivit billig - den har sjunkit ett par-tre hundra tusen nu senaste året. Finns flera stycken både under och över 400 KKR som inte ens gått 5K mil.

Synd att dem inte finns manuella. Hade blivit ett kul köp om något år.
Finn ??
 
  #5734  
Old 12-28-2009, 11:52 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Har suttit nedgrävd i böckerna konstant sedan 15e dec, med uppehåll för mat, jobb och sömn. Hade dock ledigt hela(!) julafton. Bara 14 dagar kvar att plugga till tentan.
Det här med att plugga börjar bli lite lätt gammalt.
 
  #5735  
Old 12-28-2009, 11:58 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Har suttit nedgrävd i böckerna konstant sedan 15e dec, med uppehåll för mat, jobb och sömn. Hade dock ledigt hela(!) julafton. Bara 14 dagar kvar att plugga till tentan.
Det här med att plugga börjar bli lite lätt gammalt.
Ja, herregud alltså - hur svårt kan det vara att lära sig att titta efter hål på röntgenplåtar och se skillnad på karies och baktus . . .
 
  #5736  
Old 12-28-2009, 03:33 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Vette fan, de envisas ju med att man ska kunna en massa andra saker, såsom att diagnosera cancer och dylikt. Jävligt onödigt

Vad jag inte hade gett för att bara ligga och chilla på en strand nu...
Vad fan gör du i Sverige förresten Jox? Det är ju jul, läge att fly landet.
 
  #5737  
Old 12-28-2009, 03:43 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jaså, muncancer främst då antar jag? För du lär ju inte få klämma på dina kvinnliga patienters funbags och hävda att du letar knölar ... i alla fall inte utan att det börjar hagla harrassment suits, och såna är ju så tråkiga.

Ja, hade inte varit helt fel att ligga på någon sandstrand med en paraplydrink just nu. Så jäkla skumt väder, ena dagen är det 15 minus och dagen efter 6 plus. Hade dessutom hoppats kunna vara ledig några dagar nu i mellandagarna men fick plötsligt massor att göra. Å andra sidan bara ett antal veckor tills jag drar till Schweiz, så söta ski bunnies på after-skin får funka som substitut till den där sandstranden . . .

Så när är du klar tandläkare då? Känns som att det har varit "typ ett år kvar" på din utbildning ända sedan 6speed-tiden
 
  #5738  
Old 12-28-2009, 04:41 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha, nej för fan. Börjar termin 8/10 nu till våren. Dock så läste jag ju ekonomi innan, så jag har ju pluggat i en mindre evighet.
 
  #5739  
Old 12-30-2009, 09:36 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Idag fick jag mina polisstrober och sirener. Sjukt coolt - jag kommer ju kunna stoppa folk på Essingeleden
 
  #5740  
Old 01-02-2010, 10:04 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Inte för att någon lyssnar längre men jag börjar nästan ångra min poseur-idé som började med "... men det är ju bara stötfångaren och huven".

Sitter med en ny följesedel från Din Bil på 43,000 kr, och det är bara för allt smått bakom - typ ny säkringsmekanism till kylaren, ny hållare, de två undre grillarna, nya fästbultar, täckkåpan till nya grillen etc . . . Iofs inkl. S6-ans LED-ljus. Men ändå.

Skönaste är ändå adaptiva bi-strålkastarna för 24,500. Styck. Men det ingick inte i den där summan.

Det här kommer fan gå på över hundra tusen. Och nu börjar ju S8-orna bli billiga. Hade jag väntat fem månader och istället lagt på 150,000 hade jag ju kunnat köpa en istället
 

Last edited by jox; 01-02-2010 at 10:07 AM.



All times are GMT -4. The time now is 02:49 AM.