Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #721  
Old 04-17-2008, 10:20 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Är det din benz? Haha, vi har en likadan isånafall! 280 måntro?
Ni måste ju sätta TS-stickers på dem båda två & fota. DJ kommer bli sjukt irriterad

All respekt till Benzen däremot. 4matic och sexa gör den till en riktig sleeper. En riktig rödljus-racer. Slår alla radhus eller andra fasta objekt i stan.
Däremot få bilar som lastar som den gör. Var det inte i den du fick hem Minin Bronto?
 
  #722  
Old 04-17-2008, 10:38 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Ni måste ju sätta TS-stickers på dem båda två & fota. DJ kommer bli sjukt irriterad

All respekt till Benzen däremot. 4matic och sexa gör den till en riktig sleeper. En riktig rödljus-racer. Slår alla radhus eller andra fasta objekt i stan.
Däremot få bilar som lastar som den gör. Var det inte i den du fick hem Minin Bronto?
Hihi borde nästan göra det! Har du mer än en sticker Jox?
Visst gjorde den det, lasta ju in en optimist där bak en gång med. Rätt käckt ändå
Fast gammelbenzen var roligare än den här, den spann ju loss iallafall
 
  #723  
Old 04-17-2008, 10:39 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Ni måste ju sätta TS-stickers på dem båda två & fota. DJ kommer bli sjukt irriterad

All respekt till Benzen däremot. 4matic och sexa gör den till en riktig sleeper. En riktig rödljus-racer. Slår alla radhus eller andra fasta objekt i stan.
Däremot få bilar som lastar som den gör. Var det inte i den du fick hem Minin Bronto?
Sanslöst stor och riktigt bra de gånger man behöver köra grejer. Det är väl där någonstans det som är bra med bilen slutar. Sen var det ju det där med rosten ... Hade en W211 innan som kvaddades, den gillade jag bättre även om den rostade den med!

Det jag uppskattar mest är att jag inte behöver bry mig. Parkerar på ställen jag inte skulle drömma om i andra bilar. Parkeringsskador, vad är det?
 
  #724  
Old 04-17-2008, 10:41 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Fast gammelbenzen var roligare än den här, den spann ju loss iallafall
Till och med min lilla fyra viftar ju med baken när det är lite blött - av med ESPn bara så ska du se att det blir lite drifts

Jag fick tre stickers. Ironiskt nog i silvermetallic, vilket skulle passa som handen i handsken på de tonade bakrutorna
 
  #725  
Old 04-17-2008, 11:14 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag fick två stickers i svart. Så jag är bättre än Bronto, men sämre än Jox. Fan
 
  #726  
Old 04-17-2008, 12:06 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jag fick två stickers i svart. Så jag är bättre än Bronto, men sämre än Jox. Fan
Mja, jag fick tre i silver, så lite bättre är jag nog
 
  #727  
Old 04-17-2008, 12:09 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Till och med min lilla fyra viftar ju med baken när det är lite blött - av med ESPn bara så ska du se att det blir lite drifts

Jag fick tre stickers. Ironiskt nog i silvermetallic, vilket skulle passa som handen i handsken på de tonade bakrutorna
Hehe, storbenzen gick att drifta ganska fint med på småvägarna uppe i Sälen när vi var där senast Sjukt käck bil ändå, kör som en amerikanare och lastar allt som finns.

Något annat intressant gällande MB är att vår clk börjat rosta nu på bagageluckan, hjulhusen och vinterfälgarna... Den är nog knappt fem år, tycker att de borde fixat till den dåliga/billiga plåten de gör bilarna av, men tydligen inte.
 
  #728  
Old 04-17-2008, 12:38 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Hehe, storbenzen gick att drifta ganska fint med på småvägarna uppe i Sälen när vi var där senast Sjukt käck bil ändå, kör som en amerikanare och lastar allt som finns.

Något annat intressant gällande MB är att vår clk börjat rosta nu på bagageluckan, hjulhusen och vinterfälgarna... Den är nog knappt fem år, tycker att de borde fixat till den dåliga/billiga plåten de gör bilarna av, men tydligen inte.
Otroligt. Är det nya modellen CLK, dvs den som kom -02?

Ja, det är ren och skär ryssplåt. Helt sanslöst att de låter var och varannan bil vara reklampelare för deras märke istället för att laga alla bilar ordentligt en gång för alla. Man skäms ju när man åker omkring.
 
  #729  
Old 04-17-2008, 12:46 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Vad i helvete ... hittade precis hit. Och nej, jag har inte läst igenom alla 73sidor .
Tänkte bara skrika hej och ser fram emot mycket skitsnack här.

Btw, heter Fredrik och bor i Småland.
 
  #730  
Old 04-17-2008, 01:02 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Otroligt. Är det nya modellen CLK, dvs den som kom -02?

Ja, det är ren och skär ryssplåt. Helt sanslöst att de låter var och varannan bil vara reklampelare för deras märke istället för att laga alla bilar ordentligt en gång för alla. Man skäms ju när man åker omkring.
Mm, nya modellen, tror den är en -03.
Men jag har läst att de satsat en tredjedel, nästan hälften av sin vinst de senaste åren för att fixa kvalitén. En idé vore ju att börja att byta leverantör a plåtar iallafall.
 



All times are GMT -4. The time now is 03:29 PM.