Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19871  
Old 02-29-2012, 11:47 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Fan vad nice Adde! Jag var med om en liknande grej när vi satt hemma hos en polare och spelade tv-spel för många år sedan. Hans lillebrorsa satte en plastbit i halsen så Hemlich(stavning?!)-manöver fick göra sitt även där. Men fan, jag hade varit livrädd att göra den på någon - allra mindre ett litet barn. Hade varit rädd för att krama sönder ungen!

Jävligt stort av dig och du borde absolut få ett blåsjob som tack för hjälpen. Något annat vore sniket av morsan.


Ooch nu..... till sjukan och hälsa på polarn jag nämde för någon vecka sedan. Fortfarande inte hittat något även om han var hemma drygt en vecka innan han åkte in igen.
Ja man får ta i som fan om det ska funka. Men hellre ett brutet revben än att kvävas.. Jag sa åt dom att åka upp till sjukan iaf.

Fan vad skumt med din polare där. har han fortfarande ont eller är det nåt annat?
 

Last edited by Sideways_swe; 02-29-2012 at 11:56 AM.
  #19872  
Old 02-29-2012, 11:49 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Sorry om min förra post var okänslig Strebo, egentligen finns det inget att skämta om när det handlar om sjuka kompisar. Hoppas han blir frisk snart.
 
  #19873  
Old 02-29-2012, 11:56 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Kelderek, det är alltså därför det inte funkar?!

Adde, vilken hjälte! Hoppas morsan tackar dig ordentligt sen... Jag drog upp en liten kille som gick genom isen en gång (som alltså gled iväg från vaken) och allt morsan gjorde sen när jag fick in honom till kanten var att blänga och skrika på mig. Ett tack är väl inte för mycket begärt?
 
  #19874  
Old 02-29-2012, 12:06 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O

Adde, vilken hjälte! Hoppas morsan tackar dig ordentligt sen... Jag drog upp en liten kille som gick genom isen en gång (som alltså gled iväg från vaken) och allt morsan gjorde sen när jag fick in honom till kanten var att blänga och skrika på mig. Ett tack är väl inte för mycket begärt?
Hon tackade så gott hon kunde,hon var smått hysterisk och grät vilket är förståeligt.

vafan var det för jävla morsa? Skrek hon åt dig? låter helt sjukt..
 
  #19875  
Old 02-29-2012, 12:27 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Sideways_swe
Hon tackade så gott hon kunde,hon var smått hysterisk och grät vilket är förståeligt.

vafan var det för jävla morsa? Skrek hon åt dig? låter helt sjukt..
Skönt, fullt förståeligt att det är lite svårt att tacka när man är i den chocken men alla försök är ju uppskattade Jadu, ett skånskt träsktroll av det eländigare slaget! Du skulle sett personerna runt om när de såg hennes beteende, somliga ville införa nackskott och aga som straff för otacksamhet i vårt avlånga land
 
  #19876  
Old 02-29-2012, 12:47 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Coolt Adde, fantastiskt bra gjort, adrenalinet måste ha pumpat runt som bara den! Vilket hjältemod! Bästa nyheten denna veckan!
 
  #19877  
Old 02-29-2012, 12:58 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Sideways_swe
Jävlar vilken grej jag var med om idag. Var in på ett köpcentrum här i Uppsala och skulle plocka ut pengar på bankomaten. När jag är påväg ut ser jag hur det står ett gäng tjejer/kvinnor i typ en ring och skriker, sen ser jag en liten unge,kanske ca 7år som är helt blå i ansiktet, alltså helt jävla smurf blå,ser skitläskigt ut! hon har satt nåt i halsen och kan inte andas, hennes morsa förösker pilla med fingrarna i halsen medans nån annan ringer ambulansen. Som tur är så gick jag en brand/livräddningskurs förra sommaren så jag vet typ hur man gör heimlichmanöver. Lyckades få ur korvbiten ur halsen på henne efter typ 10tryck. fy fan, jag var helt sjukt skakis efterår och är det typ fortfarande, galet! Men jag tror jag gjort min goda gärning för idag
Oj, inte varje dag man hör om ett sånt hjältedåd. Bra jobbat!!
 
  #19878  
Old 02-29-2012, 01:26 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Vilken kung du är Adde, skönt att höra!

Precis hemkommen från Fillipinerna efter två veckors dykning, helvete vad soft det är med semester, hela hjärnan är rensad på skit och kroppen likaså efter typ 5 massager på stranden, och nej inga happy endings Jox

Nu är man ju skapligt sugen på att köpa sig en 997 MK1, de har gått ner sååå mkt i pris nu, och jag som har typ allt som krävs för en facelift med adaptiva framlampor, LED tails, 09+ front, 09+ fälgar etc liggandes i garaget...
 
  #19879  
Old 02-29-2012, 01:53 PM
Kelderek's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Feb 2012
Posts: 124
Kelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura about
Originally Posted by N.M.O
Kelderek, det är alltså därför det inte funkar?!
Precis!
Det är också orsaken till att du ser så många uttag i Nigerianska Naira på ditt kontoutdrag...
 
  #19880  
Old 02-29-2012, 03:03 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Vilken kung du är Adde, skönt att höra!

Precis hemkommen från Fillipinerna efter två veckors dykning, helvete vad soft det är med semester, hela hjärnan är rensad på skit och kroppen likaså efter typ 5 massager på stranden, och nej inga happy endings Jox

Nu är man ju skapligt sugen på att köpa sig en 997 MK1, de har gått ner sååå mkt i pris nu, och jag som har typ allt som krävs för en facelift med adaptiva framlampor, LED tails, 09+ front, 09+ fälgar etc liggandes i garaget...


Gött med sol och värme! Har ni (eller är det farsan?) sålt Targan än?
 



All times are GMT -4. The time now is 09:05 AM.