Swedish Teamspeeder? Get in here!
![Smile](https://teamspeed.com/forums/images/smilies/smile.gif)
haha det undrar jag med
![Smile](https://teamspeed.com/forums/images/smilies/smile.gif)
Nej, jag håller med. Jag tycker ärligt talat den är ... asful.
Lyktorna förstör lite och spoilern ser skum ut, men tanken är väl att den måste kunna hålla upp packlinen också.
Fan jag har sett en del spionbilder från "nya" R8 och den kommer ju se typ precis likadan ut som den gamla, bara med ny ljusteknik i framlyktorna. Vilken annan bilmodell är på marknaden i 6 år och får sedan en light facelift? Ferrari hade 599 i 7 år och lanserade sedan en komplett ny bil med ny motor och hela shabang. Hade verkligen sett fram emot något nytt från Audi...
På tal om sportbilar. Fan vad jag diggar Subaru BRZ. Jag tycker deras strategi är helt klockren. Gå tvärtemot strömmen som präglar sportbilar numera, dvs mer och mer hästkrafter. Vem fan behöver 740 hk i en bakhjulsdriven GT bil med frammotor? Ingen människa på jorden kan utnyttja den kraften. De allra flesta som har en GT3 med 415 hk kommer aldrig ens i närheten av bilens potential. Tycker Subaru gör helt rätt i att bygga en superlätt och billig bil med 200 hk och ett perfekt balanserat chassis. Vore kul om det kom en STi version med 250 hk också, men mkt mer än så kan man ändå knappt utnyttja på svenska vägar. Hoppas att den gör succee.
Fan jag har sett en del spionbilder från "nya" R8 och den kommer ju se typ precis likadan ut som den gamla, bara med ny ljusteknik i framlyktorna. Vilken annan bilmodell är på marknaden i 6 år och får sedan en light facelift? Ferrari hade 599 i 7 år och lanserade sedan en komplett ny bil med ny motor och hela shabang. Hade verkligen sett fram emot något nytt från Audi...
På tal om sportbilar. Fan vad jag diggar Subaru BRZ. Jag tycker deras strategi är helt klockren. Gå tvärtemot strömmen som präglar sportbilar numera, dvs mer och mer hästkrafter. Vem fan behöver 740 hk i en bakhjulsdriven GT bil med frammotor? Ingen människa på jorden kan utnyttja den kraften. De allra flesta som har en GT3 med 415 hk kommer aldrig ens i närheten av bilens potential. Tycker Subaru gör helt rätt i att bygga en superlätt och billig bil med 200 hk och ett perfekt balanserat chassis. Vore kul om det kom en STi version med 250 hk också, men mkt mer än så kan man ändå knappt utnyttja på svenska vägar. Hoppas att den gör succee.
Last edited by Ludas; 04-07-2012 at 08:10 AM.
Lyktorna förstör lite och spoilern ser skum ut, men tanken är väl att den måste kunna hålla upp packlinen också.
Fan jag har sett en del spionbilder från "nya" R8 och den kommer ju se typ precis likadan ut som den gamla, bara med ny ljusteknik i framlyktorna. Vilken annan bilmodell är på marknaden i 6 år och får sedan en light facelift? Ferrari hade 599 i 7 år och lanserade sedan en komplett ny bil med ny motor och hela shabang. Hade verkligen sett fram emot något nytt från Audi...
På tal om sportbilar. Fan vad jag diggar Subaru BRZ. Jag tycker deras strategi är helt klockren. Gå tvärtemot strömmen som präglar sportbilar numera, dvs mer och mer hästkrafter. Vem fan behöver 740 hk i en bakhjulsdriven GT bil med frammotor? Ingen människa på jorden kan utnyttja den kraften. De allra flesta som har en GT3 med 415 hk kommer aldrig ens i närheten av bilens potential. Tycker Subaru gör helt rätt i att bygga en superlätt och billig bil med 200 hk och ett perfekt balanserat chassis. Vore kul om det kom en STi version med 250 hk också, men mkt mer än så kan man ändå knappt utnyttja på svenska vägar. Hoppas att den gör succee.
Fan jag har sett en del spionbilder från "nya" R8 och den kommer ju se typ precis likadan ut som den gamla, bara med ny ljusteknik i framlyktorna. Vilken annan bilmodell är på marknaden i 6 år och får sedan en light facelift? Ferrari hade 599 i 7 år och lanserade sedan en komplett ny bil med ny motor och hela shabang. Hade verkligen sett fram emot något nytt från Audi...
På tal om sportbilar. Fan vad jag diggar Subaru BRZ. Jag tycker deras strategi är helt klockren. Gå tvärtemot strömmen som präglar sportbilar numera, dvs mer och mer hästkrafter. Vem fan behöver 740 hk i en bakhjulsdriven GT bil med frammotor? Ingen människa på jorden kan utnyttja den kraften. De allra flesta som har en GT3 med 415 hk kommer aldrig ens i närheten av bilens potential. Tycker Subaru gör helt rätt i att bygga en superlätt och billig bil med 200 hk och ett perfekt balanserat chassis. Vore kul om det kom en STi version med 250 hk också, men mkt mer än så kan man ändå knappt utnyttja på svenska vägar. Hoppas att den gör succee.
![Smile](https://teamspeed.com/forums/images/smilies/smile.gif)
Last edited by Sideways_swe; 04-07-2012 at 08:38 AM.
![Smile](https://teamspeed.com/forums/images/smilies/smile.gif)
Ja det är rätt avtändande, fast de kanske fixar det i STI-versionen. Går rykten om att den ska bantas ytterligare och få ett tak i kolfiber.
Jag är rätt nyfiken på växellådorna i BRZ. Den ska tydligen komma i en 6-växlad manuell eller automat. Enligt testerna jag har sett hittils av Toyota GT 86 som har samma lådor så är den manuella ok, men inte jätteexakt. Vore intressant att se hur den automatiska sköter sig. Antar att det inte är en dct...
Härligt! Spelar normalt inte heller men börjar bli sugen på att testa alla bra spel man har missat dom 5-6 senaste åren. Min 250GB-hårddisk är fylld till bristningsgränsen, ska bli otroligt skönt med ett par terabyte.