Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14871  
Old 07-21-2011, 10:12 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Vi är på väg till St.Tropez nu så om det är någon som har något bra tips på boende så får ni gärna slänga iväg ett PM/SMS. Är väl framme om några timmar och vill såklart försöka hålla kostnaden nere så gott det går
Så länge du har hästen på bröstet ordnar sig allt annat av sig själv. Ha så jävla kul. Träffade du Jockiboy?
 
  #14872  
Old 07-21-2011, 10:32 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, din stolle. Inte träffat honom än men slängde precis iväg ett sms. Vi får väl se om han strutsar eller inte
 
  #14873  
Old 07-21-2011, 10:32 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
100 spänn på struts.
 
  #14874  
Old 07-21-2011, 01:37 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Jockiboy ??
 
  #14875  
Old 07-21-2011, 02:24 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Hna går även under namnet Jox
Shit Djurgården är verkligen underbart på sommaren. Sprang precis en runda där och såg kungens får ute och beta. Det var två fåraherdar och tre vallhundar som passade på fåren. Herdarna hade såna där visslor i munnen med vilka de styr hundarna. Skitcoolt
 
  #14876  
Old 07-21-2011, 02:29 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Hna går även under namnet Jox
Shit Djurgården är verkligen underbart på sommaren. Sprang precis en runda där och såg kungens får ute och beta. Det var två fåraherdar och tre vallhundar som passade på fåren. Herdarna hade såna där visslor i munnen med vilka de styr hundarna. Skitcoolt
Aaahh, härligt att höra, i Skåne regnar det som bara den. Jox= strutsa
 
  #14877  
Old 07-21-2011, 03:23 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Woho, kom inte hela vägen till st.tropez idag men det spelar ju egentligen inte så stor roll. Just nu ligger jag på hotellet i Toulon och surfar ifatt dom senaste dagarna. Planen är att styra troppan imorgon. Och Ludas, jag fick faktiskt svar från joxxie-poo . Vet inte om vi kommer hinna mötas upp men han skulle vara i krokarna av Monaco fram till Måndag om jag förstod honom och vi lär väl ramla förbi Monaco runt Söndag kan jag tänka mig....tyvärr är inte mobilen synkad med laptopen så jag kan inte bjussa på massa pix än ;(
 
  #14878  
Old 07-21-2011, 03:37 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Woho, kom inte hela vägen till st.tropez idag men det spelar ju egentligen inte så stor roll. Just nu ligger jag på hotellet i Toulon och surfar ifatt dom senaste dagarna. Planen är att styra troppan imorgon. Och Ludas, jag fick faktiskt svar från joxxie-poo . Vet inte om vi kommer hinna mötas upp men han skulle vara i krokarna av Monaco fram till Måndag om jag förstod honom och vi lär väl ramla förbi Monaco runt Söndag kan jag tänka mig....tyvärr är inte mobilen synkad med laptopen så jag kan inte bjussa på massa pix än ;(
Hälsa till Joxxan!
 
  #14879  
Old 07-22-2011, 07:17 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
.
 
  #14880  
Old 07-22-2011, 10:08 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Yo Strebbish! Jag sumpade min telefon igår - av en händelse typ direkt efter vi snackade Har den andra fortfarande men inte ditt nummer på den, kan du inte messa er färdväg till den?

Jag kommer nog vara i krokarna helgen ut i alla fall.
 

Last edited by jox; 10-27-2016 at 12:02 PM.



All times are GMT -4. The time now is 01:27 PM.