Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19771  
Old 02-24-2012, 04:01 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Köp en mac?
 
  #19772  
Old 02-24-2012, 04:03 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det var så jävla länge sedan jag byggde ihop mig en PC så jag har faktiskt ingen superkoll heller. Mitt råd är därför att det är bara att köpa

Om du ska köra bildredigering så är väl en mac bättre va? Det är ju det dom är bra på, all typ av redigering ....

Btw, var på nåt ställe som hette Skrapan igår efter hockeyn, rätt soft utsikt. Där kommer jag nog hamna igen.
 
  #19773  
Old 02-24-2012, 04:08 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Erppa
Köp en mac?
Usch sånt trams hör hemma i min sopptunna...
 
  #19774  
Old 02-24-2012, 04:20 AM
fredej's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Nov 2008
Location: Gothenburg
Posts: 408
fredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant future
Har aldrig byggt ihop en egen dator, även om det låter som en rätt kul sak. Jag gjorde som Erppa föreslog istället, köpte en Mac.
Om du är osäker på vilka delar som lirar ihop så fråga de på Inet, de är duktiga på vad de gör. Iaf butiken här i Göteborg.
 
  #19775  
Old 02-24-2012, 05:17 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Kolla in på Sweclockers.com. Finns mängder med tips i deras köprådsdel.

Är också i färd med att köpa ny dator nu men jag kommer vänta nån månad till Intels ivy bridge processorer kommer ut. Blir nya grafikkort från Nvidia i samband med det också har jag hört.
 

Last edited by EVO; 02-24-2012 at 05:22 AM.
  #19776  
Old 02-24-2012, 05:37 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha det här är fan humor. Någon måste ju ha hackat hovets sida tidigare idag och lagt upp detta. Hertiginna av Upplands Väsby
 

Last edited by Ludas; 08-06-2012 at 02:54 PM.
  #19777  
Old 02-24-2012, 05:56 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
GW måste få en skaplig påse med pengar för det här. Blir intressant att se hur serien blir.
De är aktuella som G W:s tv-polis: Hollywoodstjärnan James Gandolfini är Leif G W Perssons val till att spela polisen Evert Bäckström i en amerikansk jättesatsning. I SVT:s svenska filmatisering av samma roman*svit är Claes Malmberg redan klar för rollen.

– I USA har 20th Century Fox TV köpt mina Bäckström-böcker ”Linda- som i Lindamordet” och ”Den som dödar draken” och alla framtida böcker och berättelser av mig om Bäckström, säger Leif G W Persson.

Han berättar att de planerar ett 22 avsnitt per säsong.

Leif G W Perssons polisromaner blir serier i Sverige och USA - DN.SE
 
  #19778  
Old 02-25-2012, 04:46 AM
Kelderek's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Feb 2012
Posts: 124
Kelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura about
Originally Posted by Ludas
Haha det här är fan humor. Någon måste ju ha hackat hovets sida tidigare idag och lagt upp detta. Hertiginna av Upplands Väsby
Inget hack faktiskt...
Enligt uppgift var det hovets pressavdelning som övade sig och råkade trycka på fel knapp!
 
  #19779  
Old 02-25-2012, 05:06 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Tjena Kelderek och välkommen till svensktråden. Kul med fler svenskar här.
Vi brukar ha en tradition här att nya medlemmar får presentera sig, typ vilken bil man kör, vad man pluggar eller jobbar med och självklart vilken sexuell läggning man har just kidding. Fyi så har Strebo en förkärlek för MILFar... true story.
 
  #19780  
Old 02-25-2012, 05:10 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Och Ludas har en förkärlek till 13åringar. True story.

 



All times are GMT -4. The time now is 11:46 AM.