Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15951  
Old 09-05-2011, 02:39 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Hur går det i karriären då förresten David? Du är ju så sjukt busy att du nästan aldrig är här längre. Har du lagat några hål? Hur mycket ska du ha under bordet för att skriva ut massa roliga mediciner till oss?
Jo, den går framåt. Det rullar väl på. Lite osäker framtid för stället jag är på bara, chefen ska sluta och en sammanslagning ska ske någon gång i framtiden, men inget beslut är taget. Inte riktigt på det klara med vad det innebär för investeringar etc., men vi får väl se. Annars jobbar jag fortfarande nätter, för jag pallar inte att bara jobba 40h-veckor när jag är van vid det dubbla.
 
  #15952  
Old 09-05-2011, 02:41 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hje.

Sissta pris kompiss?? Jagg ha micket fin mottorsyckel at byte med, kann
vi snakka eller??? jagg behover ha en snigg bill att sjussa mitt fru
till mommor met, kann komme til dig hamta bilet kannske morgon? elle 30
tussen och mottosyckel.Ok?!!

vmh mohammadi
...
 
  #15953  
Old 09-05-2011, 02:42 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jo, den går framåt. Det rullar väl på. Lite osäker framtid för stället jag är på bara, chefen ska sluta och en sammanslagning ska ske någon gång i framtiden, men inget beslut är taget. Inte riktigt på det klara med vad det innebär för investeringar etc., men vi får väl se. Annars jobbar jag fortfarande nätter, för jag pallar inte att bara jobba 40h-veckor när jag är van vid det dubbla.
Coolt! Du får väl ta över chefstjänsten då om inte annat. Men är det som tandläkare du jobbar natt eller har du annat kneg också? Visste inte ens att det fanns nattjobbande tandläkare, är det akutfall då bara?
 
  #15954  
Old 09-05-2011, 02:43 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Alltså är detdär någon som seriöst skickar sådana meddelanden eller är det nån med för mycket tid som leker turkskåning?
 
  #15955  
Old 09-05-2011, 02:44 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
...
Haahahaha! Det är ju någon som skämtar med dig Ingen äkta turkskåning skriver ju "sista pris kompis" på riktigt.
 
  #15956  
Old 09-05-2011, 02:45 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Det är en kompis som leker turkskåning Tyckte bara det var för kul för att låta bli att posta.
Nej Jox, inte tandläkare på natten, utan dörrvakt.
 
  #15957  
Old 09-05-2011, 02:47 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Det är en kompis som leker turkskåning Tyckte bara det var för kul för att låta bli att posta.
Nej Jox, inte tandläkare på natten, utan dörrvakt.
Vågar man anta att du typ är den enda läkaren slash dörrvakten i hela norra Europa? Det måste vara albanen i dig som inte kan släppa kroglivet och att bossa runt folk i kön.
 
  #15958  
Old 09-05-2011, 02:49 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Killen som hamnade i bråk med hon SSU-kossan var ju läkare
Jag gör det mest för att jag har så trevliga kollegor och eftersom typ alla mina polare jobbar i dörren så finns det ju fan ingen att umgås med helgnätter om jag är ledig...
 
  #15959  
Old 09-05-2011, 02:53 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Han slår ut tänderna på folk som bråkar i kön på veckosluten o sedan fixar dem på veckan. Perfekt businessplan för att hålla hög omsättning...
 
  #15960  
Old 09-05-2011, 02:55 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hahahaha!! Så måste det vara!!!
 



All times are GMT -4. The time now is 12:01 PM.