Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15971  
Old 09-05-2011, 03:37 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Är ju en typisk skånsk metod att ge sig på folks "tung".
Laserturken (Originalet) - Full version - YouTube
 

Last edited by Dave S; 09-05-2011 at 03:38 PM.
  #15972  
Old 09-05-2011, 03:40 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Dave, jag har messat ett bud på Minin! Snyggt överdrag!
Haha verkligen ett sista priset kompis-bud du drog till med.
han prutade 30k och krävde fri tandvård resten av livet
 
  #15973  
Old 09-05-2011, 03:44 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Man kan ju alltid försöka,,,,,
 
  #15974  
Old 09-05-2011, 03:52 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag har förresten hittat en full M3-inredning till salu. Jag har sportsäten, men ej läder och är lite sugen på att byta. Frågan är om den passar och vad är ett rimligt pris?
 
  #15975  
Old 09-05-2011, 03:58 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jag har förresten hittat en full M3-inredning till salu. Jag har sportsäten, men ej läder och är lite sugen på att byta. Frågan är om den passar och vad är ett rimligt pris?
Ingen aning, men helläder är ju skönt och lätt att hålla rent, bra säten också, jag gillar inte sätena i min 525, får ont i ryggen av dem, den håller nog på att fasa ut sig är jag rädd,, nu är de också helläder, men en annan typ av säte.
 
  #15976  
Old 09-05-2011, 04:01 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Killen begär 18k för total inredning. Då är bara frågan, är det rimligt, passar skiten i min bil och vad kan jag få för min inredning. Måste väl finnas någon som inte har sportstolar och som vill ha dem. Tänkte fråga på Förenade bil, men å andra sidan är det ju inte så säkert att de har koll på läget.
 
  #15977  
Old 09-05-2011, 04:07 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Killen begär 18k för total inredning. Då är bara frågan, är det rimligt, passar skiten i min bil och vad kan jag få för min inredning. Måste väl finnas någon som inte har sportstolar och som vill ha dem. Tänkte fråga på Förenade bil, men å andra sidan är det ju inte så säkert att de har koll på läget.
Hur kommer det sig att han har inredningen då? Var kommer den ifrån? Priset har jag ingen aning om, vad menar du med total inredning?
 
  #15978  
Old 09-05-2011, 04:11 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Det är ganska mycket jobb att byta hela inredningen. Tänkte du göra det själv eller föra det och fixas?
 
  #15979  
Old 09-05-2011, 04:33 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Är det inkl baksäte och dörrsidor också? 18K är ju inte gratis, men å andra sidan lär du ju få igen det när du ska sälja den om det sitter tyg i nu.

Fast det är nog inte plug and play så förbered dig på ett höstprojekt Kontakter etc under stolarna lär skilja sig och saker måste förmodligen kodas om för att passa ihop med bilen, om det är nya inställningsmöjligheter i stolarna.
 
  #15980  
Old 09-05-2011, 04:35 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Min polare hyr en stuga hos en bilmek med eget garage hemma med alla verktyg du behöver. Så jag tänkte helt enkelt dra ihop alla mina mekkunniga kompisar och göra en helg av det. Och, om det skulle vara för svårt, kan Steve (utalas som teve med s framför, dock på grov skånska) hjälpa till. Jag tror att innertak kan vara lite halvklurigt att byta. Misstänker att han har byggt racebil. Tänkte jag ska se vad jag får för Minin innan jag bestämmer mig.
 



All times are GMT -4. The time now is 01:49 PM.