Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15931  
Old 09-05-2011, 10:14 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Perkele var ordet. -4.66% here we go again.
 
  #15932  
Old 09-05-2011, 10:23 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Nu får ni snart uppdatera era avatarer. Nu är jag ofrivilligt med på en svinful bild i automotorsport.. Vafan!!
 
  #15933  
Old 09-05-2011, 10:37 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Hej,

tack för visat intresse.

Undantagsvis kan vi skrapa ihop ett light basic paket åt Strebo, det blir en fejk Ikea biffkniv utan smältningskontrakt. Dock kan man i slutet av abonemangsperioden byta den ut mot en ny. Priset på detta light paket kan vi sätta på 27sek/mån (Abonemangstid 12mån)

Schtekarpaketet modell Perkel har en 36mån abonemangstid då enligt våra erfarenheter med långvariga kundrelationer är det bäst så. Då minimerar vi er risk att vara utan kniiiv vid fel tilfälle bara pga abonemanget har tagit slut. Både Pubkniven Perkele och Champagne Sabeln är även långvariga klassikers som ej följer trender utan är trenden. Nersmältningen gäller bägge kniiivarna.

Med vänliga hälsningar,
Kundtjänst
Kniiivar Perkele Ab Oy
 
  #15934  
Old 09-05-2011, 10:47 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Nu får ni snart uppdatera era avatarer. Nu är jag ofrivilligt med på en svinful bild i automotorsport.. Vafan!!
Va?? Vadå?!?
 
  #15935  
Old 09-05-2011, 10:49 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Va?? Vadå?!?
Ja vafan jag är med på en bild när jag kör på tierp arena... Står och håller i en pokal och ser ut som att jag har hela käften full med kakor.
 
  #15936  
Old 09-05-2011, 10:50 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Ja vafan jag är med på en bild när jag kör på tierp arena... Står och håller i en pokal och ser ut som att jag har hela käften full med kakor.
Hahaha!!! Rikskändis!!!
 
  #15937  
Old 09-05-2011, 11:09 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Gå in på närmaste pressbyrå och köpa AutoMotorSport - Check!
 
  #15938  
Old 09-05-2011, 12:24 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fan, min lokala pressbyrån hade inte senaste AMS!

Jag skällde ut kassörskan på stående fot och frågade varför i helvete hon kunde ha typ tio exemplar av Hem & Trädgård men INTE en enda facking AMS Adde-speziale, i vilken han är med på mittuppslaget och håller i en stor fet jävla pokal. Hon hade förstås inget bra svar på detta, utan hänvisade till sin chef, varpå hon fick en riktig knytnäve ovanför ögat och jag stormade därifrån i gråt, och hällde ut all hennes Marabou-choklad på golvet till de övriga kundernas förvåning.
 
  #15939  
Old 09-05-2011, 01:15 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
^^hahaha

tror inte den kommit ut i butik än. Farsan prenumererar så han mmsade över en bild på mitt fula tryne från tidningen med texten "söt" till mms:et...
 
  #15940  
Old 09-05-2011, 01:41 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Jox dags att byta din A8 mot "Nya" Lancia Thema. Kolla denhär videon, alltså killen försöker förklara hur den konkurerar med tyska premiumbilar... Jag dör


http://www.youtube.com/watch?v=05Sw69RbAb4
 



All times are GMT -4. The time now is 03:32 AM.