Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15941  
Old 09-05-2011, 01:55 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Jox dags att byta din A8 mot "Nya" Lancia Thema. Kolla denhär videon, alltså killen försöker förklara hur den konkurerar med tyska premiumbilar... Jag dör


http://www.youtube.com/watch?v=05Sw69RbAb4
Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Men jag måste bara få skriva av mig:

Det här är lite spännande för det går in lite grann i vad jag jobbar med, råd kring nysatsningar, lanseringar etc och hur saker och ting påverkar varumärken. Och om jag hade varit inblandad i det projektet så hade jag sagt såhär - att sälja trötta gamla Chrysler-sedaner med påklistrade Lanciamärken, ett av världens kanske mest mytomspunna bilmärke, är på allvar det absolut mest absurt hjärndöda som någonsin har hänt i modern industri över alla branscher någonsin. Inte nog med att bilarna är skit och de över huvudtaget inte säljs i Europa ändå; Lancia har NOLL styrka som varumärke i Europa bland de som köper den här typen av bil, vilket innebär noll nykundsförsäljning, och två - det är bara italienare som köper Lancia, och tre - italienare är vansinnigt patriotiska och vet att det här inte är en Lancia. Så slutsatsen blir att det är så jävla korkat att jag inte ens förstår hur någon kan ha kommit på tanken att försöka?

Om tio år, när Lancia återigen är stendött, så kommer några halvt efterblivna kostymflöjtar i ett konferensrum någonstans att titta på varandra med förvånad blick och undra hur det här kunde ske. Och sedan kommer de få sparken, och alla resterande inblandade kommer försöka mörka hela denna idiotiska epok. Efter ytterligare fem år senare kommer folk fråga, "Vad hände egentligen med Lancia där en gång i tiden?", och ingen kommer egentligen att minnas det här senaste genidraget. Gott så, för Lancia får gärna förbli "de som gjorde Stratos och Delta Integrale". Inte "de som sålde gammalt jänkarskräp under ny flagg mitt i lågkonjunkturen".

 
  #15942  
Old 09-05-2011, 01:57 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ryska är kul
 
  #15943  
Old 09-05-2011, 01:57 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Schwing! Undra vad det betyder
 
  #15944  
Old 09-05-2011, 01:58 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Det verkar betyda typ, snoppmorsa.

 
  #15945  
Old 09-05-2011, 02:11 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Det verkar vara en ort i Ryssland. Jag hittade iaf kukmor rental
 
  #15946  
Old 09-05-2011, 02:14 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Det verkar vara en ort i Ryssland. Jag hittade iaf kukmor rental
Ja, det ligger väl i Växjö?

 
  #15947  
Old 09-05-2011, 02:15 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Sjukt osexig behå för övrigt. Usch. Jävla ryssar. De är nästan värre än turkskåningarna.
 
  #15948  
Old 09-05-2011, 02:35 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hur går det i karriären då förresten David? Du är ju så sjukt busy att du nästan aldrig är här längre. Har du lagat några hål? Hur mycket ska du ha under bordet för att skriva ut massa roliga mediciner till oss?
 
  #15949  
Old 09-05-2011, 02:35 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Har äntligen fått tummen ur och slängt ut min Mini på Blocket. Helt galet hur många Nigeria-sms jag har fått. Finns det verkligen folk som går på sånt skit?
 
  #15950  
Old 09-05-2011, 02:38 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Någon måste väl gå på det annors skulle de väl ha slutat? Fast jag förstår inte vem som gör det.
 



All times are GMT -4. The time now is 05:08 AM.