Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20931  
Old 05-18-2012, 09:20 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Hampelina_92
Exakt Bronto! Sen har vi en sådan här som riktig vinterbil:
Den måste äta upp de slaskiga och mörka vintermilen!
 
  #20932  
Old 05-18-2012, 09:21 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by RedRS
Inte han som hade den svarta med Tubi avgassystemet? Jag hade Milltekblås på och det fanns inget roligare sätt att vakna på morgonen än att dra ner rutorna i Öresundsrunneln och dra fullt järn. Väckte alla andra "morning commuters" också. ;-)
Näh, han körde med "stock" på sin. Tyckte dock att det var det som fattades på bilen, för inuti lät den inte alls mycket. När han väl körde om mig så lät det ju rätt gött såklart, men den motorn kändes lite för tyst.

Haha, bättre än en kaffe på morgonen ju
 
  #20933  
Old 05-18-2012, 10:02 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by RedRS
Efter denna bilden så ska jag hålla käften, jag lovar! Bild på 458. Är på föräldrarnas sommarstället och vädret är minst sagt kass och jag blåser iväg bara jag öppnar dörren! Så jag kan ta lite mer bilder imorgon. Den är vinröd i en speciell 3-lagerslack med svart alcantara inredning med vita sömmar. Full karbon och röda bälten i alla fall!
välkommen, kul med fler svenskar! Jäkligt fina bilar hela högen

Vet inte om du varit in på Callisma på sistone? Men där står en 458 med denna vinröda färg till salu, otroligt läcker! Älskar 458!
 

Last edited by Sideways_swe; 05-18-2012 at 10:10 AM.
  #20934  
Old 05-18-2012, 12:15 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Jo jag har sett den, men det är inte samma färg som min faders. Han har den som heter Nuevo F1 (inte helt hundra på namnet) och den på Callisma är Rosso Fuoco. Ser dock ut exakt som hans! Identisk inredning i alla fall!

Jox; 100 respekt-poäng för ditt "Zuckerberg brev"! Jag håller mig 100 mil ifrån aktier av detta slag men njuter lite inombords över hur många idioter som bara köper för att det är Facebook.

Åt helvete med mänskligheten!
 
  #20935  
Old 05-18-2012, 12:22 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by RedRS
Jo jag har sett den, men det är inte samma färg som min faders. Han har den som heter Nuevo F1 (inte helt hundra på namnet) och den på Callisma är Rosso Fuoco. Ser dock ut exakt som hans! Identisk inredning i alla fall!

Jox; 100 respekt-poäng för ditt "Zuckerberg brev"! Jag håller mig 100 mil ifrån aktier av detta slag men njuter lite inombords över hur många idioter som bara köper för att det är Facebook.

Åt helvete med mänskligheten!
Kan det vara så jävligt att du inte använder facebook?
 
  #20936  
Old 05-18-2012, 12:26 PM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Feb 2011
Posts: 256
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by strebo
Kan det vara så jävligt att du inte använder facebook?
Haha Jag gör inte! Har tagit bort den!
 
  #20937  
Old 05-18-2012, 12:34 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
I wish!

Kollegor och vänner envisas att använda det så för att ens bli ihågkommen till middagar och fester så måste man ha det. Annars föredrar jag telefonsamtal eller i värsta fall Whatsapp.

Facebook har blivit mitt sätt att avreagera mig på människor. Det har blivit som Lunarstorm; ett media för att få visa upp sig och visa hur bra man har det. Det har dessutom blivit en jäkla dagbok för vissa med statusuppdateringar som; åååhhhh idag var jag ute en långrunda i solen sedan hämtade min pojkvän mig i sin Mazda-sportbil och körde mig till Swedala Quality Outlet där vi shoppade loss för att sedan äta en god middag på Leffes Pizzeria. #JagärfördumförattförståattHastagsintefungerarpåFa cebook

Så för att summera; Jag vill inte ha det, men samhället tvingar mig.

End of rant
 
  #20938  
Old 05-18-2012, 12:35 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fiiiiiiiiiiiiiint! Då blir vi fler i klubben. Varken jag eller joxxie-poo har, eller har haft, ansiktsboken.
 
  #20939  
Old 05-18-2012, 12:36 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Rätt duktigt Hampelina att du klarar dig utan det. Ska nog se till att ordna en till dig!
 
  #20940  
Old 05-18-2012, 12:36 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by RedRS
I wish!

Kollegor och vänner envisas att använda det så för att ens bli ihågkommen till middagar och fester så måste man ha det. Annars föredrar jag telefonsamtal eller i värsta fall Whatsapp.

Facebook har blivit mitt sätt att avreagera mig på människor. Det har blivit som Lunarstorm; ett media för att få visa upp sig och visa hur bra man har det. Det har dessutom blivit en jäkla dagbok för vissa med statusuppdateringar som; åååhhhh idag var jag ute en långrunda i solen sedan hämtade min pojkvän mig i sin Mazda-sportbil och körde mig till Swedala Quality Outlet där vi shoppade loss för att sedan äta en god middag på Leffes Pizzeria. #JagärfördumförattförståattHastagsintefungerarpåFa cebook

Så för att summera; Jag vill inte ha det, men samhället tvingar mig.

End of rant
Haha, då skulle jag se mig efter andra vänner om det var så dom jobbade

Edit: Kunder kan jag förstå iofs.... dom väljer man ju inte lika lätt som vänner
 

Last edited by strebo; 05-18-2012 at 12:37 PM.



All times are GMT -4. The time now is 11:59 AM.