Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15921  
Old 09-05-2011, 06:47 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Jag kan göra en liten kompisdeal åt er alla.

Basic paket:

1st ovass rostig Mora kniv i tejpat hölje och en gratis nersmältning om returneras med blod på bladet. 50sek/mån (Abonemangstid 12mån)

eller deluxpaketet:

1st Pubkniv modell Perkele i hölje, samt färgmatchande torkduk. I paketet ingår även en schtekig champagne sabel. Gratis nersmältning utan frågor av bägge knivar (max 4ggr/år). 350sek/mån (Abonemangstid 36mån)
 
  #15922  
Old 09-05-2011, 07:04 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute


Strebo, den smålänning som han är, vill ha ett basicpaket. Eller finns det något sorts light/ghettopaket att välja som är billigare per månad? I så fall vill han ha det. Typ en knappnål.

Jag själv kör på stora schtekarpaketet modell Perkele. Men varför är det så lång abonnemangstid? Det är mitt enda stora frågetecken, 36 månader är ändå ganska länge. Och gäller nersmältningen både Perkele-kniven och champagnesabeln?
 
  #15923  
Old 09-05-2011, 07:25 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
This just in från Ludas på vild kickoff: "Risken är att jag blir för nykter eftersom jag knappt dricker nu inför loppet".

Kan inte alla bara neg reppa honom? Snacka om osportsligt att vara nykter på en kick-off. Extremt osvenskt.
 
  #15924  
Old 09-05-2011, 07:47 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox


Strebo, den smålänning som han är, vill ha ett basicpaket. Eller finns det något sorts light/ghettopaket att välja som är billigare per månad? I så fall vill han ha det. Typ en knappnål.

Jag själv kör på stora schtekarpaketet modell Perkele. Men varför är det så lång abonnemangstid? Det är mitt enda stora frågetecken, 36 månader är ändå ganska länge. Och gäller nersmältningen både Perkele-kniven och champagnesabeln?
Hej,

tack för visat intresse.

Undantagsvis kan vi skrapa ihop ett light basic paket åt Strebo, det blir en fejk Ikea biffkniv utan smältningskontrakt. Dock kan man i slutet av abonemangsperioden byta den ut mot en ny. Priset på detta light paket kan vi sätta på 27sek/mån (Abonemangstid 12mån)

Schtekarpaketet modell Perkel har en 36mån abonemangstid då enligt våra erfarenheter med långvariga kundrelationer är det bäst så. Då minimerar vi er risk att vara utan kniiiv vid fel tilfälle bara pga abonemanget har tagit slut. Både Pubkniven Perkele och Champagne Sabeln är även långvariga klassikers som ej följer trender utan är trenden. Nersmältningen gäller bägge kniiivarna.

Med vänliga hälsningar,
Kundtjänst
Kniiivar Perkele Ab Oy
 
  #15925  
Old 09-05-2011, 08:22 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Strålande, tack!!

Då Strebo har haft problem med rättvisan i yngre dagar är han tyvärr omyndigförklarad och oförmögen att själv ingå i avtal, men jag kan i egenskap av förmyndare tacka ja i hans ställe. Skicka faktura till:
Strebo
c/o Jox
Smålandsvägen 1
Växjö

Vad gäller mitt eget paket har du förstås helt rätt. Man vill inte stå där en vacker dag utan kniv när diverse olyckskorpar anfaller och försöker göra en illa, så jag kör på det. Är nersmältningen enbart för att göra sig av med eventuella bevis eller menar du att dina produkter går sönder ganska lätt och därför måste förverkas?

Det känns för övrigt tryggt att handla knivar av en äkta finne. Det är ungefär som att gå på pizzeria som drivs av riktiga italienare. Det blir lite bättre helt enkelt.




Originally Posted by Nicke
Hej,

tack för visat intresse.

Undantagsvis kan vi skrapa ihop ett light basic paket åt Strebo, det blir en fejk Ikea biffkniv utan smältningskontrakt. Dock kan man i slutet av abonemangsperioden byta den ut mot en ny. Priset på detta light paket kan vi sätta på 27sek/mån (Abonemangstid 12mån)

Schtekarpaketet modell Perkel har en 36mån abonemangstid då enligt våra erfarenheter med långvariga kundrelationer är det bäst så. Då minimerar vi er risk att vara utan kniiiv vid fel tilfälle bara pga abonemanget har tagit slut. Både Pubkniven Perkele och Champagne Sabeln är även långvariga klassikers som ej följer trender utan är trenden. Nersmältningen gäller bägge kniiivarna.

Med vänliga hälsningar,
Kundtjänst
Kniiivar Perkele Ab Oy
 
  #15926  
Old 09-05-2011, 09:05 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
27svenska enkronor i MÅNADEN!? Varje månad!? Hutlöst dyrt! Då hoppas jag det är den stora Ikea-kniven och ingen sån svart man får i trästället för 39:90!

Kan vi inte byta mot 4l mjölk i månaden istället? Jag har ju ett gäng kor. . .
 
  #15927  
Old 09-05-2011, 09:09 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Hallå grappar!

Nollningen är slut, och det är fan jag också. Stod ut hela tiden, insjuknade givetvis dagen efter... Jag har varit med om de sjukaste dagsfyllorna i mitt liv, sjukaste nattfyllorna i mitt liv, inte vetat vart jag har varit, blivit hittad i ett rep-torn (finns på vissa lekplatser) upp-och-ner och massor av andra roliga saker! Nu är det dags att börja studera också

Kul att se att det är bra drag i tråden också! Hoppas jag hinner vara lite mer aktiv nu än vad jag har varit under de senaste tre veckorna
 
  #15928  
Old 09-05-2011, 09:23 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Pics!!
 
  #15929  
Old 09-05-2011, 09:35 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Strålande, tack!!

Då Strebo har haft problem med rättvisan i yngre dagar är han tyvärr omyndigförklarad och oförmögen att själv ingå i avtal, men jag kan i egenskap av förmyndare tacka ja i hans ställe. Skicka faktura till:
Strebo
c/o Jox
Smålandsvägen 1
Växjö

Vad gäller mitt eget paket har du förstås helt rätt. Man vill inte stå där en vacker dag utan kniv när diverse olyckskorpar anfaller och försöker göra en illa, så jag kör på det. Är nersmältningen enbart för att göra sig av med eventuella bevis eller menar du att dina produkter går sönder ganska lätt och därför måste förverkas?

Det känns för övrigt tryggt att handla knivar av en äkta finne. Det är ungefär som att gå på pizzeria som drivs av riktiga italienare. Det blir lite bättre helt enkelt.
Hej,

Tack för beställningen, vi skickar godset i ett omarkerat kuvert hem till er. Nersmältningen finns till för att garantera en glömd historia och tom framtid!

Med vänliga hälsningar,
Kundtjänst
Kniiivar Perkele Ab Oy

Originally Posted by strebo
27svenska enkronor i MÅNADEN!? Varje månad!? Hutlöst dyrt! Då hoppas jag det är den stora Ikea-kniven och ingen sån svart man får i trästället för 39:90!

Kan vi inte byta mot 4l mjölk i månaden istället? Jag har ju ett gäng kor. . .
Hej,

Detta är Ikea kniiivar köpta i Finland, går ej att jämnföras med svensk köpta Ikea kniivar.

Med vänliga hälsningar,
Kundtjänst
Kniiivar Perkele Ab Oy
 
  #15930  
Old 09-05-2011, 10:14 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by jox
^ Pics!!
Vissa grejer finns på film, dock inte de värsta sakerna då jag var helt ensam på vissa av mina "uppdrag"

Min vän Adam däremot finns det bra filmer på! Han kör hårt på förfesten, så hårt att det blir svårt att få in honom någonstans... Senast satte han sig på sin spis och skrek "STEK MIG, SNÄLLA STEK MIG!"
 



All times are GMT -4. The time now is 05:08 AM.