Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13721  
Old 05-17-2011, 03:03 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Analytisk inriktning? Låter spännande....
 
  #13722  
Old 05-17-2011, 03:11 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ Så kommer den dryga smålänningen in och spelar allan.
 
  #13723  
Old 05-17-2011, 03:33 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ballan.
 
  #13724  
Old 05-17-2011, 03:33 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, vilken jävla kväll igår. Strebban, du kommer smälla av.

Var på galapremiären av nya Pirates igår, med efterföljande "årets bästa efterfest" på Opera och .... jävlar. Det började med att jag hamnade bredvid September i biosalongen (nej, testade tyvärr inte snorren i popcornlådan), och vi snackade rätt mycket under filmen. Hon fick rethosta en stund efter att hon druckit upp sin egen dricka, och frågade mig "Skulle jag kunna få låna lite av din?" varpå jag säger, "visst, men jag har redan druckit ur den?", "Ja men det gör inget!" - teoretiskt sett hånglade vi med andra ord.

Senare på kvällen, på café opera, står vi sedan vid ett av ståborden och småpratar, när en liten scrawny pojkspoling i collegetröja med luvan uppdragen dunkar in sin axel i mig rätt hårt när han går förbi. "Ojdå, du kan väl se dig för lite ...", säger jag. Pojken vänder sig om och säger, "Hörru, vet du vem jag är?", varpå jag svarar, "Nej .... vem fan är du?". Han fnyser och går därifrån, och när jag vänder mig om står mina bekanta och gapskrattar. "Vadå?! Vad är det?!?" säger jag. "Det där var Erik Saade". "Jaha, och vem fan är det då?" "Det var ju han som vann Eurovision typ IGÅR!"
 

Last edited by jox; 05-17-2011 at 03:34 AM.
  #13725  
Old 05-17-2011, 03:38 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha "Vet du vem jag är?"
Skåningar asså

Men det var ju synd att du inte limmade September, hon är ju nybliven single typ.
 
  #13726  
Old 05-17-2011, 03:39 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Grejen är att hon är bra mycket bättre sångerska än hon är snygg. Inte min typ alls.
 
  #13727  
Old 05-17-2011, 03:41 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Vart var min biljett? Den måste fastnat i posten . . .
 
  #13728  
Old 05-17-2011, 03:41 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Grejen är att hon är bra mycket bättre sångerska än hon är snygg. Inte min typ alls.
Det säger polarn som tränar på samma gym som henne med...att hon tom. är rätt säckig. Men då får man väl släcka lampan?
 
  #13729  
Old 05-17-2011, 03:42 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Vart var min biljett? Den måste fastnat i posten . . .
Man får tyvärr inte gå med en Sofieroburk i handen på röda mattan, annars hade du lätt fått en.
 
  #13730  
Old 05-17-2011, 03:43 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Det säger polarn som tränar på samma gym som henne med...att hon tom. är rätt säckig. Men då får man väl släcka lampan?
Hon har någon konstig frisyr nu också så hon ser ut som en kille. Inte okej alls.
 



All times are GMT -4. The time now is 06:44 PM.