Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14221  
Old 06-13-2011, 03:12 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag kan liva upp tråden lite!

 
  #14222  
Old 06-13-2011, 03:17 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag kan liva upp tråden lite!

Jaha, har flickvännen gjort slut nu
 
  #14223  
Old 06-13-2011, 03:17 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Axman
Är det då vi livar upp tråden
Det kan vara då jag livar upp tråden med lite härliga semesterbilder!
 
  #14224  
Old 06-13-2011, 03:17 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Det kan vara då jag livar upp tråden med lite härliga semesterbilder!
Vart ska du, inte för att jag vill höra egentligen
 
  #14225  
Old 06-13-2011, 03:19 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Jaha, har flickvännen gjort slut nu
Jag har ingen flickvän, jag har en friend with benefits
 
  #14226  
Old 06-13-2011, 03:20 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag har ingen flickvän, jag har en friend with benefits
Är det så du kallar din högra hand, så är det okej för mig
 
  #14227  
Old 06-13-2011, 03:22 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Axman
Vart ska du, inte för att jag vill höra egentligen
Chamonix, Anecy, Gorges du Verdon, Cannes, Monaco, Florens, Innsbruck, Berlin och sen hem Eventuellt åker vi runt lite mer vid St Tropez, Nice och lite småorter där, men det blir nog dagsturer
 
  #14228  
Old 06-13-2011, 03:26 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Chamonix, Anecy, Gorges du Verdon, Cannes, Monaco, Florens, Innsbruck, Berlin och sen hem Eventuellt åker vi runt lite mer vid St Tropez, Nice och lite småorter där, men det blir nog dagsturer
Jag vill inte höra mer , , , , ,





















trevlig semester. När du är tillbaka får vi ta en fika på Tågaborg!
 
  #14229  
Old 06-13-2011, 03:27 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag har ingen flickvän, jag har en friend with benefits
HA HA HA HA. Fortsätt ljuga för dig själv min vän.
 
  #14230  
Old 06-13-2011, 03:32 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Axman
Jag vill inte höra mer , , , , ,





















trevlig semester. När du är tillbaka får vi ta en fika på Tågaborg!
Tack! Det tycker jag absolut att vi borde göra!
 



All times are GMT -4. The time now is 12:19 AM.