Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13221  
Old 05-02-2011, 09:16 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Bronto jag pluggade bara ett år i Frankfurt, 2008/2009. Nu pluggar jag sista året på SU, borde bli klar i januari.
Ah sorry, fick för mig att du pluggade där nere nu av någon anledning. Gött att bli klar snart.
 
  #13222  
Old 05-02-2011, 10:56 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Kan inte Navy SEALS bryta sig in i Carin Jämtins hus och skjuta henne i huvudet också när de ändå är igång.

//Arg.
 
  #13223  
Old 05-02-2011, 11:00 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha jag såg också det där
 
  #13224  
Old 05-02-2011, 11:03 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Sån jävla ironi dock att hennes utspel om en muslimsk helgdag i Sverige kom samma dag som den störste muslimske terroristen någonsin blev dödad och hela världen firar. Skulle vilja se en färsk Novus Opinion som jämför deras väljarstöd idag och igår . . .
 
  #13225  
Old 05-02-2011, 11:11 AM
speedsters's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Feb 2010
Posts: 159
speedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nice
Ludas - läser några fristående kurser just nu. Tacktack, jag hade först ett utbytesår i USA när jag gick i 2an på gymnasiet och det är nog därifrån den mesta av min engelska kommer ifrån. Jag hoppade på Apotekarprogrammet på Uppsala's direkt efter gymnasiet men kände mig jävligt skoltrött så jag åkte tillbaka till staterna där min värd-farsa jag bodde hos under mitt utbytesår erbjöd mig ett jobb på hans företag. Spenderade nästan två år där innan jag förra året åkte ner till min pappa som jobbar i UAE - spenderade några månader hos honom innan jag åkte tillbaks hem hit och tänkte återuppta mina studier till hösten men är nu rätt hårt inne på att börja juristprogrammet här i Uppsala istället för att fortsätta på Apotekare - får se hur det blir... Nu med facit i hand önskar jag att jag börjat plugga tidigare - är nu rätt omotiverad på studier nu efter allt jobbande.

[/Lifestory]

LOL att muslimska helgdagar. Måste dock erkänna att jag nästan blir glad att de kommer med sånna korkade förslag. Detta i kombination med Juholt som ny ledare kommer ju nästan garantera alliansen valseger nästa gång
 
  #13226  
Old 05-02-2011, 12:05 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Tre och en halv grad. Nu är hösten här.
 
  #13227  
Old 05-02-2011, 12:07 PM
speedsters's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Feb 2010
Posts: 159
speedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nice
^Då blir väl Strebo glad...
 
  #13228  
Old 05-02-2011, 12:23 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Coolt att du har rest så mycket speedsters. Att vara värdsvan är en sjukt bra egenskap som du säkert kommer ha mycket nytta av framöver.
Ang pluggandet så är juristlinjen en väldigt bra utbildning som ger dig chansen att jobba med otroligt spännande saker efter examen. MEN, är du skoltrött och omotiverad att plugga redan innan du börjat, då vette fan om det är rätt för dig. Inte funderat på att ta en 3-årig bachelor i t.ex. ekonomi istället? Då har du iaf en färdig examen att visa upp och som dessutom öppnar väldigt många dörrar trots att det bara tar 3 år. Men det viktigaste är såklart vad du känner för. Man vill ju inte vantrivas på jobbet i 40 år bara för att man inte orkade plugga 2 år till...
 
  #13229  
Old 05-02-2011, 12:31 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Coolt att du har rest så mycket speedsters. Att vara värdsvan är en sjukt bra egenskap som du säkert kommer ha mycket nytta av framöver.
Ang pluggandet så är juristlinjen en väldigt bra utbildning som ger dig chansen att jobba med otroligt spännande saker efter examen. MEN, är du skoltrött och omotiverad att plugga redan innan du börjat, då vette fan om det är rätt för dig. Inte funderat på att ta en 3-årig bachelor i t.ex. ekonomi istället? Då har du iaf en färdig examen att visa upp och som dessutom öppnar väldigt många dörrar trots att det bara tar 3 år. Men det viktigaste är såklart vad du känner för. Man vill ju inte vantrivas på jobbet i 40 år bara för att man inte orkade plugga 2 år till...
Ibland när jag tappar motivationen att plugga så tänker jag just att man ska ju ändå jobba i 40 år till sedan. Är rätt slappt med sommarlov och studentfester

Så när jag är tillbaka från Stuttgart ska jag köra klart mastern på Chalmers och lösa bachelorn på handels i ekonomi. Sen får det iallafall vara nog!
 
  #13230  
Old 05-02-2011, 12:32 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (7 members and 0 guests)
Axman, Bakke, Erppa, fredej, knutherta, Sideways_swe+, silversurfer

Är det många lurkers på tråden?
 



All times are GMT -4. The time now is 06:41 AM.