Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13731  
Old 05-17-2011, 03:44 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Man får tyvärr inte gå med en Sofieroburk i handen på röda mattan, annars hade du lätt fått en.
Aha, okej. Kanske kan man få följa med på nästa Pistvakt-premiär då?

Originally Posted by jox
Hon har någon konstig frisyr nu också så hon ser ut som en kille. Inte okej alls.
Ajdå. Killar vill man ju inte ligga med. Det är helt korrekt.
 
  #13732  
Old 05-17-2011, 03:49 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Aha, okej. Kanske kan man få följa med på nästa Pistvakt-premiär då?
Det roliga är att de stora premiärerna av Pistvakt/Masjävlar och den typen av... vad ska man säga, geografiskt riktade filmer aldrig ligger i Stockholm, för det är typ aldrig någon i storstäderna som går. Tror Pistvakt hade den stora galan i Umeå.

Originally Posted by strebo
Ajdå. Killar vill man ju inte ligga med. Det är helt korrekt.
 
  #13733  
Old 05-17-2011, 04:32 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ugh. Vaknade upp med ont i halsen i Lördags men var en sån blackebergsfylla på schemat så fanns inte en chans i helvete att man skulle missa. Får man sota för nu. Jag blir ju aldrig sjuk heller så jag får väl bestämma mig för att inte vara sjuk nu heller då.
 
  #13734  
Old 05-17-2011, 04:39 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Låter som en grym kväll Jox! Vilken bitch Saade var då. Hatar den lilla fjanten så log brett när jag läste att du gav honom en rejäl diss utan att veta vem det var
 
  #13735  
Old 05-17-2011, 04:42 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Egentligen gick storyn såhär: "Sen när jag vände mig om så såg han vem jag var, så jag skrek "VAAAAD!? Vet du inte vem jag ÄR!?" Varpå Saade, "Jo jo för fan, du är joxxie-poo. My bad, ha en trevlig kväll!" Typ.
 
  #13736  
Old 05-17-2011, 04:47 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ibland skäms jag över att vara från Skåne... På Saade bara! Det är ju sådana spydiga drägg (uppenbarligen) som förstör för oss andra
 
  #13737  
Old 05-17-2011, 10:22 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ugh, jag sitter med ett riktigt trött excel-ark. kan inte någon bjuda på något skoj här inne så jag slipper glo på det?
 
  #13738  
Old 05-17-2011, 10:30 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Strebo, jag efterlyser också något roligt. Sitter och är bitter över inkompetenta handläggare på bankerna just nu, kan folk aldrig lära sig att göra rätt?!
 
  #13739  
Old 05-17-2011, 10:54 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Precis, kan man inte få låna hur man vill!? Kolla på USA lixom, sjukt bra system med subprime-lånen!
 
  #13740  
Old 05-17-2011, 10:54 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Haha "Vet du vem jag är?"
Skåningar asså
Nu hör till saken att jag inte är skåning, jag är bara importerad För det var väl mig du tänkte på Ludwig

Tycker inte om den lille typen Saade, han verkar verkligen kaxig, och han kommer från Kattarp, en liten håla som har dålig klang här!
 



All times are GMT -4. The time now is 11:13 PM.