Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13821  
Old 05-21-2011, 10:26 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Fick äntligen Jb4 piggybacken installerade på bmw och jävla vilken skillnad. Nu får Nickes M3 E46 pisk så det ryker om det.

Kan starkt rekommendera det till andra 335i ägare. Nästa vecka ska downpipen skruvas fast o sen blir det att skaffa intercooler,.
 

Last edited by Erppa; 05-21-2011 at 10:29 AM.
  #13822  
Old 05-21-2011, 11:45 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jag vaknade av att jag nästan spydde, så illa mådde jag. Nu sov jag 2 timmar till och mår lite bättre Men det innebär ju att bakfyllan imorgon kommer vara lugnar så det är iaf någonting bra. Det är därför man egentligen borde gå ut 3 dar i rad, bakfyllan tar gradvis av.
Ludas, du vet vad jag har sagt - bättre att hålla sig lugn, det är inte värt de där bakfyllorna och förlorade dagar, man kan ha roligt ändå
 
  #13823  
Old 05-21-2011, 11:45 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
??
 
  #13824  
Old 05-21-2011, 11:52 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by Axman
??
Min framtid. Kom in på urmakarskolan så kommer om några år förmodligen vara den enda i sverige med en Bachelor in applied mathematics och ett gesällbrev i urmakeri.
 
  #13825  
Old 05-21-2011, 11:53 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Ludas, du vet vad jag har sagt - bättre att hålla sig lugn, det är inte värt de där bakfyllorna och förlorade dagar, man kan ha roligt ändå
Jaja farsan, men du har ju ditt på det torra så det är ju lätt för dig att säga
Nej men ärligt, jag tycker ändå det är värt det konstigt nog. Tänk vad rik man hade varit om man inte hade krökat.
 
  #13826  
Old 05-21-2011, 11:55 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
Min framtid. Kom in på urmakarskolan så kommer om några år förmodligen vara den enda i sverige med en Bachelor in applied mathematics och ett gesällbrev i urmakeri.

Shit är det sant? Stort grattis!

Berätta lite mer om urmakarskolan. Var ligger den och hur lång är utbildningen? Har den funnits länge eller är det nåt nytt? Är det en dröm du alltid haft eller varför just denna skola?
 
  #13827  
Old 05-21-2011, 11:57 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jaja farsan, men du har ju ditt på det torra så det är ju lätt för dig att säga
Nej men ärligt, jag tycker ändå det är värt det konstigt nog. Tänk vad rik man hade varit om man inte hade krökat.
Man skaffar inte sin framtida kärlek på fyllan

Kröka och röka inte - så har du råd med en fin bil !
 
  #13828  
Old 05-21-2011, 11:57 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
Min framtid. Kom in på urmakarskolan så kommer om några år förmodligen vara den enda i sverige med en Bachelor in applied mathematics och ett gesällbrev i urmakeri.
Grattis, klockor är kul!
 
  #13829  
Old 05-21-2011, 12:01 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by Ludas
Shit är det sant? Stort grattis!

Berätta lite mer om urmakarskolan. Var ligger den och hur lång är utbildningen? Har den funnits länge eller är det nåt nytt? Är det en dröm du alltid haft eller varför just denna skola?
Tackar!
Skolan ligger i Borensberg utanför Linköping. Skolan har funnits sen 40-talet i Borensberg och drivs idag av Svenska Urmakareförbundet. Utbildningen är 3årig.

Har haft tankar på den skolan sen gymnasiet men vågade aldrig söka förens iår, men tiden på universitet har fått mig att inse att jag hellre jobbar med något jag älskar än sitter på ett kontor och gör något enbart för pengarna.
 
  #13830  
Old 05-21-2011, 01:49 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Coolt Aler, helt rätt att tänka så som du gör. Låter som en cool grej, hoppas du kommer trivas med utbildningen och det framtida yrket.

Originally Posted by Axman
Man skaffar inte sin framtida kärlek på fyllan

Kröka och röka inte - så har du råd med en fin bil !
Nej jag vet att det är ganska liten chans att träffa sin framtida kärlek ute på krogen men jag tänker nog mer kortsiktigt än så. Röka eller snusa har jag aldrig gjort heller, men alkohol blir nog svårt att slita sig helt ifrån.
Och för att svara på ditt meddelande, nej jag blev absolut inte sur hehe. I så fall hade jag sagt till men du behöver inte oroa dig, jag blir sällan sur
 



All times are GMT -4. The time now is 06:48 PM.