Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13621  
Old 05-11-2011, 03:44 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Axman
Jisses!!!!!!!! Gäller att hålla koll i backspegeln.

Var på väg hem från Malmö idag, och var inte särskilt stressad utan körde helt lagligt när jag ser en bil med varningsblinkers på långt fram, tänkte att det var stopp på gång, men det tar tid att komma i kapp bilen.

Jag får öka hastigheten till 125 ca för att komma ikapp, och tror inte mina ögon, det är en bogsering i 110 km/h Jag kör om bilarna, som har ca 3 meter lina emellan, i den bakre bilen sitter en kvinna i 45-50 års åldern, och en man i den främre, ungefär lika gammal.

Under tiden jag kör om (jag har ju saktat ner till deras hastighet ca) närmar vi oss en lastbil som ligger i 100, OCH DÅ kör de idioterna om lastbilen!!!

Obetalbar syn och erfarenhet
Hahaha! Hade betalat för att få se något sådant!
 
  #13622  
Old 05-11-2011, 04:07 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Jox, det måste vara du som har gjort detta?
 
Attached Images  
  #13623  
Old 05-12-2011, 09:30 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Seriöst? Hur fan har man tid och ork att stå i denna kö för att få en flottig burgare? Amerikanare..

YouTube - In-N-Out Burger - Opening Day, High Noon!
 
  #13624  
Old 05-12-2011, 09:58 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Haha jag hade stått i samma kö, In'n'Out är SÅ gott.
 
  #13625  
Old 05-12-2011, 10:02 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha "live-action frogger" Sjuka jänkare asså. Nån som käkat på In-N-Out?

Edit: Felix är det verkligen så bra? Måste ju iof sig vara det om folk köar så länge...
 

Last edited by Ludas; 05-12-2011 at 10:03 AM.
  #13626  
Old 05-12-2011, 10:03 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Varje dag i ett år typ när jag bodde där, bästa burgaren någonsin!
 
  #13627  
Old 05-12-2011, 10:14 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
^^ Det är såpass alltså? Finns det överallt i us typ som Mcdonalds?
 
  #13628  
Old 05-12-2011, 10:22 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
In'n'out finns väl bara i Cali väl?
 
  #13629  
Old 05-12-2011, 10:22 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Apropos amerikansk fast food. Vad fan blandar de ner i våffelsmeten på Waffle House egentligen? Det känns som att det är slagsmål där 3 ggr i veckan. Hur många trådar om slagsmål på Waffle House har vi inte haft här på TS? Youtuba "fight waffle house" så ser ni vad jag menar
 
  #13630  
Old 05-12-2011, 10:28 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Ludas
Haha "live-action frogger" Sjuka jänkare asså. Nån som käkat på In-N-Out?

Edit: Felix är det verkligen så bra? Måste ju iof sig vara det om folk köar så länge...
Det ÄR SÅ BRA! Spenderade nyligen tre månader i USA, förvisso utan In-N-Out då jag var i Utah mesta delen av tiden. Den veckan jag var i Cali dock! Herre vad fina burgare de har
 



All times are GMT -4. The time now is 03:58 AM.