Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16291  
Old 09-16-2011, 10:38 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ja, och det är nu som början på Jox långa karriär som horsare och manlig prostituerad inleds. Snart kommer han campa utanför din lgh Dave och be om att få suga din kuk för en burk morfin.
 
  #16292  
Old 09-16-2011, 10:40 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Originally Posted by Ludas
Ja, och det är nu som början på Jox långa karriär som horsare och manlig prostituerad inleds. Snart kommer han campa utanför din lgh Dave och be om att få suga din kuk för en burk morfin.
Som vanligt inom media då? haha
 
  #16293  
Old 09-16-2011, 10:58 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Verkar för övrigt som om det inte är några problem att byta inredning rakt av, ska bara lyckas sy ihop en deal med killen som säljer grejerna.
 
  #16294  
Old 09-16-2011, 10:59 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Synd att du ska sälja mercan Jox.. Nya projekt som hägrar?

Mercedes-Benz SL/R / One of kind / | Stockholm | Blocket
 
  #16295  
Old 09-16-2011, 01:38 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Synd att du ska sälja mercan Jox.. Nya projekt som hägrar?

Mercedes-Benz SL/R / One of kind / | Stockholm | Blocket
Jag tar den, jag är kapital stark!
 
  #16296  
Old 09-16-2011, 01:43 PM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
vilket jävla skämt! haha
 
  #16297  
Old 09-16-2011, 04:04 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Fy fan vilken jävla dag. Över 39 graders feber och helt totalt väck i huvudet, kunder som vill stämma en, deadlines som inte hålls, leverantörer som inte hinner leverera, folk som ringer och skriker att de hatar mig. Är det någon som vill köpa ett mediebolag? Pris 1 kr. Så kan jag börja sälja varmkorv istället.
Haha känner nog igen mig i detdär. Vad beror det på att alltid ska skita på sig samtidigt? Well anyway kämppa på!
 
  #16298  
Old 09-16-2011, 04:15 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fick just världens finaste grädde på moset på denna vansinniga dag. Ligger och yrar och ser rosa elefanter flyga omkring i min feberdimma denna vackra fredagskväll, halvt om halvt död, ensam och uttråkad. Hör plötsligt att det droppar så in i helvete och tänker "wow, vad det regnar ute nu!". Ligger och funderar en stund till och tänker "Skumt, det låter så himla nära, nästan som jag ligger utomhus i regnet".

Kisar med ögonen en stund, och tror mitt i feberdimman att det droppar från taket. Mitt fina trätak, knappt ett år gammalt, droppar ner på parketten. Ända tills jag slår till mig själv på kinderna, vaknar till och inser att det är just det som inträffar på riktigt. Två sekunder senare har jag snappat myself out of min feberkoma och inser att jag har världens största vattenläcka från köket ned på undervåningen där jag ligger i stort sett totalt däckad och yrar. Grattis till mig själv. Rören har brustit i köket, och jag har ett helt hav av vatten mellan våningarna. Taket på nedervåningen buktar nedåt, och jag finner mig själv i mitt i en halvt rejäl katastrof. Ser att det, så klart, inträffat ungefär där det är som svårast att komma åt, mellan väggarna, så man får riva hela väggen och fastmonterade bokhyllor på andra sidan för att över huvudtaget komma dit. Ringer min byggjobbarkompis och förklarar läget, varpå han svarar "Åh shit, det var inte bra". Så nu ska han komma i morgon bitti och inspektera skadan. Det blir nog jättebilligt. Jag bara ser hundratusentals kronor flyga iväg när hela huset måste sågas itu och torkas ur. Skönt slut på en annars så lugn och harmonisk vecka. Jobbet suger, min hälsa är i botten, och nu kommer mitt hus behöva rivas också.

 
  #16299  
Old 09-16-2011, 04:17 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Och så har jag 39,5 graders feber, ville jag bara meddela också.
 
  #16300  
Old 09-16-2011, 04:19 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Ja fy fan jox,vilken jävla skitdag! allt skit brukar komma på samma gång. Vattenskada är inte roligt... Men du har väl hemförsäkring?
 



All times are GMT -4. The time now is 04:32 AM.