Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16281  
Old 09-16-2011, 06:01 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Trodde alla finnar var som Jukka Hilden.. Citat från Jukka under Gumball i år: "I have too much blood in my alcohol system!"

Men det kan ju också vara så som strebo beskrev det..
 
  #16282  
Old 09-16-2011, 06:51 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by cmayer
Trodde alla finnar var som Jukka Hilden.. Citat från Jukka under Gumball i år: "I have too much blood in my alcohol system!"

Men det kan ju också vara så som strebo beskrev det..
Lol, så är det. Har ni btw funderat hur man kan gå omkring och heta Jukka?
 
  #16283  
Old 09-16-2011, 07:07 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Trodde inget annat heller! haha.. Det är nog hans sista problem, eller vad tror du?!
 
  #16284  
Old 09-16-2011, 08:18 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fy fan vilken jävla dag. Över 39 graders feber och helt totalt väck i huvudet, kunder som vill stämma en, deadlines som inte hålls, leverantörer som inte hinner leverera, folk som ringer och skriker att de hatar mig. Är det någon som vill köpa ett mediebolag? Pris 1 kr. Så kan jag börja sälja varmkorv istället.
 
  #16285  
Old 09-16-2011, 08:24 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Originally Posted by jox
Fy fan vilken jävla dag. Över 39 graders feber och helt totalt väck i huvudet, kunder som vill stämma en, deadlines som inte hålls, leverantörer som inte hinner leverera, folk som ringer och skriker att de hatar mig. Är det någon som vill köpa ett mediebolag? Pris 1 kr. Så kan jag börja sälja varmkorv istället.
"Life's a bit*h!" är något som känns rätt passande just nu?...
 
  #16286  
Old 09-16-2011, 08:40 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
jag har aldrig varit där men farsan har varit på Isle of man TT (filmen jag länkade) 3 gånger. Han säger att det är helt sjukt.. allt är galet, både racingen och festandet. Mellan racen så är sträckorna öppna för allmänheten, och på isle of man finns inga hastighetsbegränsningar, så du kan ju tänka dig hur det körs..
Ett år när han var där var det 11st som körde ihjäl sig tror det var 3st tävlande, resten var folk som körde banan emellan racen.
Usch, 11 st!? Kan ju nästan förstå när kör motorcykel så sjukt fort på vanliga vägar genom små städer..
 
  #16287  
Old 09-16-2011, 09:06 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Fy fan vilken jävla dag. Över 39 graders feber och helt totalt väck i huvudet, kunder som vill stämma en, deadlines som inte hålls, leverantörer som inte hinner leverera, folk som ringer och skriker att de hatar mig. Är det någon som vill köpa ett mediebolag? Pris 1 kr. Så kan jag börja sälja varmkorv istället.
Bjuder 2kr?

 
  #16288  
Old 09-16-2011, 09:16 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
50öre jox....och då ska fan namnbyte ingå!
 
  #16289  
Old 09-16-2011, 09:36 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ta lite morfin Jox så mår du nog bättre. Eller vad är det Sideways alltid försöker tracka på oss? Tradolan?
 
  #16290  
Old 09-16-2011, 10:29 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
..är det nu jag berättar om min förskrivningsrätt på narkotiska preparat?
 



All times are GMT -4. The time now is 03:53 AM.