Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15791  
Old 08-31-2011, 03:16 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Älskar Val kilmer i heat! Så Jävla hård och psyko
 
  #15792  
Old 08-31-2011, 03:18 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Jox varför syns inte min nya avatar?

Jag har laddat upp en egen bild nu och jag ser den när jag går in under Edit Profile Picture. Men när man tittar här i trådarna etc visas bara den som du petade in
Aha - du har laddat upp en profile picture - det är inte samma som avatar Det finns en egen funktion för avatars.
 
  #15793  
Old 08-31-2011, 03:55 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by jox
Aha - du har laddat upp en profile picture - det är inte samma som avatar Det finns en egen funktion för avatars.
Avancerad skit alltså! Har nog aldrig stött på ett forum tidigare där man kan ha en profilbild och en separat avatar, får helt enkelt skylla på att jag är nybörjare här.

Nu ser det ju lite bättre ut
 

Last edited by Blackout; 08-31-2011 at 03:56 AM.
  #15794  
Old 08-31-2011, 05:02 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Aha - du har laddat upp en profile picture - det är inte samma som avatar Det finns en egen funktion för avatars.
Jaha, visste inte att det fanns en profilbild med? Känns som att den inte används så mycket dock.
 
  #15795  
Old 08-31-2011, 05:11 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Idag drar jag ner till Stuttgart! Ska jaga lägenheter där tills på fredag innan jag drar hem för brorsans bröllop. Har verkligen varit sjukt svårt att hitta något härifrån eftersom de flesta helst verkar vilja ha tyskar. De flesta svarar inte ens på mail man skickar om lägenheter.

Höll på att bli bra scammad igår på en också! Var en italiensk tjej som hade en lägenhet ute och verkar kanonbra. Dock så sa hon att det var många som kollade just nu och för att få den först ville hon ha deposition+en månadshyra överförd för att garantera plats. Kändes lite halvbra och ville ringa henne först. Men då hade hon tappat bort sin telefon och hennes mamma som ägde lägenheten hade just flyttat till london och hade ingen heller.

Skrev att vi kunde mötas idag istället när jag kommer ner, men det var ingen bra för hon jobbade som wedding planner och hade fullt upp. Sen började "hon" balla ur och typ maila brev där hon uppmanade/hotade att jag skulle föra över de jäkla pengarna.

Läste sedan på förmedlingsbyrån att det varit många scams från människor ifrån Italien eller England som vill ha betalning i förväg. Personen började ju starkt med att vara seriös och skicka över hyreskontrakt etc. Sjukt vilka människor det finns ändå.

Kunde bort på hotell för de pengarna i en månad så kommer aldig glömma det.
 
  #15796  
Old 08-31-2011, 06:34 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Shit vad läskigt, spaghettifolket kan man inte lita på över huvud taget. Men det skulle inte förvåna mig om hon i verkligheten var en grek som utgav sig för att vara italienska. Grekerna är om möjligt ännu värre. Nästan lika illa som argentinare... eller spanjorer, portugiser och diverse öststatare också
 
  #15797  
Old 08-31-2011, 06:45 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Shit vad läskigt, spaghettifolket kan man inte lita på över huvud taget. Men det skulle inte förvåna mig om hon i verkligheten var en grek som utgav sig för att vara italienska. Grekerna är om möjligt ännu värre. Nästan lika illa som argentinare... eller spanjorer, portugiser och diverse öststatare också
Haha Ja det är ju medelhavsfolken som kan vara luriga! Hon skickade ett inscannat pass med, men undrar vems det var egentligen? Jag skickade ju över mitt pass där i början när de skulle fixa iordning hyreskontraktet. Så om det är någon Afrikansk prins med efternamnet Brodd som kontakter er om nån bra deal bör ni se upp!
 
  #15798  
Old 08-31-2011, 06:48 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Hahahha, skönt kategorisk där om alla Men jag håller fan med.

Skönt Brontan att du såg igenom hennes scam. Hade ju varit grymt surt att bli av med pengar på det sättet. Du får leta reda på henne och straffgöka upp henne i hennes mammas kök. Om det inte är en zigenare vill säga, vilket det förmodligen är. Eller något av det som Ludas rabblade upp.
 
  #15799  
Old 08-31-2011, 06:48 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vet ni förresten vad det kostar att hyra ett litet sketet Shurgard-förråd för att ställa en bil i? 2500 i månaden Vilka jävla dårar.
 
  #15800  
Old 08-31-2011, 07:14 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Alltså....du kommer ju ändå inte behöva bilen.... Varför inte ställa den i en lada på landet? Kan ju kosta typ 150kr/mån?
 



All times are GMT -4. The time now is 03:26 AM.