Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16391  
Old 09-19-2011, 10:38 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Aha okej. Därav Porschesuget kanske? Eller helt enkelt tröttnat bara?
 
  #16392  
Old 09-19-2011, 10:43 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Blandning.. Tråkigt att ha en bil ståendes flera månader per år. Sedan så är jag väl inte unik med att jag tröttnar på saker, hur fina/dyra dem än är. Har aldrig haft en Lambo, men skulle säkert kunna tröttna på en sådan också..

Jag är lite halvknäpp på det sättet att jag tycker det är rätt kul med saker som är fina/bra men inte kostar en förmögenhet. Som senast, var inne på Massimo Dutti för någon vecka sedan och kolla lite, fick syn på en klocka som inte kosta särskilt mycket. Den pryder nu min arm oftare än en Rolex klocka jag fått av pappa.. If i like it i use it, no matter the cost..
 

Last edited by cmayer; 09-19-2011 at 10:48 AM.
  #16393  
Old 09-19-2011, 10:46 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Sant. Även om man kanske inte tröttnat på "gamla" saker, så är det ändå alltid något speciellt med "nya"
 
  #16394  
Old 09-19-2011, 10:51 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Ja, så är det såklart med. Vissa saker må bra av att komma lite i skym undan. Blir så mycket roligare när man tar fram det igen då!

Har en kompis som har en RS5 och en A1.. Efter ett tag så tröttnade han på RS5:an och körde nästan enbart A1:an under en period. När han väl körde RS5:an sen igen så var den nästan lika rolig som första gången han körde den sa han. Det är ju så att man tröttnar väl på allt som blir "vardag". Omväxling förnöjer, helt klart!
 
  #16395  
Old 09-19-2011, 10:57 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by cmayer
Omväxling förnöjer, helt klart!
Det har alltid varit mitt problem med tjejer
 
  #16396  
Old 09-19-2011, 11:02 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Haha! Då underlättar det om man har en fin bil! Har jag hört....
 
  #16397  
Old 09-19-2011, 11:07 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha kan tänka mig att du har både hört och upplevt det i din 360 spider Kan nog bli lite svårare i en Carrera kanske men du värderar säkert andra saker högre. Låter som en mogen inställning i så fall. Glädjen med bilar ligger i bilarna själva och inte bi-effekterna.
 
  #16398  
Old 09-19-2011, 11:12 AM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Kan meddela att plocka svamp i skogen med en fyrhjuling är enda rätta sättet att plocka svamp.

Grattis Ludas! Och snyggt resultat i halvan!
 
  #16399  
Old 09-19-2011, 11:17 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Originally Posted by Ludas
Haha kan tänka mig att du har både hört och upplevt det i din 360 spider Kan nog bli lite svårare i en Carrera kanske men du värderar säkert andra saker högre. Låter som en mogen inställning i så fall. Glädjen med bilar ligger i bilarna själva och inte bi-effekterna.
Har inte varit så mycket för sånt faktiskt. Gillar inte s.k "groggluder".. Då tycker jag det är roligare att få tummen upp av en snubbe i sin volvo med famlj eller av en polis! Tycker det är rätt nice att inte sticka ut så mycket faktiskt (svårt att tro med en Ferrari kanske...). Att det räcker att dem som vet, vet vad det är. Resten behöver inte bry sig. Jag köper ju bilen för min skull, inte deras. Bilen har aldrig varit ett sätt att få mer "vänner" om man vill kalla dem så. Verkligen inte tjejer heller. Håller mig till min tjej, hon är underbar!
 
  #16400  
Old 09-19-2011, 11:39 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Satan vad det har skrivits här i helgen då! Verkar som ni haft en grym helg iaf! bra tid Ludas och snygga brallor Strebo!

sen måste jag bara länka det här. Hur fan kan man va så jävla dum?

Efter Trosa-löpet

"att satsa i Trosa" och "Vrenatjejerna tar ny sats i tvåan" är iaf kungliga rubriker enligt mig
 



All times are GMT -4. The time now is 03:39 AM.