Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #10941  
Old 03-10-2011, 03:27 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Nej jag menade emblemet i svart mot silver

Har sett den där 964an många gånger, han har försökt sälja den i flera år. Inte lätt med de där milen - men jag skulle inte vara så skraj om den är servad och fått ventilerna justerade regelbundet.
 
  #10942  
Old 03-10-2011, 03:33 PM
ptrans's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2011
Location: Long Island
Posts: 1,482
ptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Hi Scott, looks perfect! Thought you where out delivery some exotic!
I had a couple of local cars yesterday, but I am home again today.
 
  #10943  
Old 03-10-2011, 03:35 PM
ptrans's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2011
Location: Long Island
Posts: 1,482
ptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond reputeptrans has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Hi Scott, looks perfect! Thought you where out delivery some exotic!
Or... Jag hade ett par lokala bilar igår, men jag är hemma idag igen.
 
  #10944  
Old 03-10-2011, 03:44 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Fyy fan. Kom i säng 4 igår natt, vaknade lite innan 8 och kom nyss hem från plugg/jobb. Känns som jag blivit fontanellknullad av en rysk sjöman.
 
  #10945  
Old 03-10-2011, 03:51 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Fyy fan. Kom i säng 4 igår natt, vaknade lite innan 8 och kom nyss hem från plugg/jobb. Känns som jag blivit fontanellknullad av en rysk sjöman.
Det där kan inte vara hälsosamt alltså. Om jag bara somnar efter 01 så funkar inte min hjärna i tre dagar efteråt. Skriv ut två sömntabletter till dig själv och få lite beauty sleep.

Intressant också att du vet hur det känns att bli knullad av en rysk sjöman, men vi kan väl fortsätta den diskussionen när du är lite piggare . . .
 
  #10946  
Old 03-10-2011, 03:53 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by ptrans
Or... Jag hade ett par lokala bilar igår, men jag är hemma idag igen.
Ok Scott, översätt denna om du kan
 
  #10947  
Old 03-10-2011, 03:55 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Kollade på diverse bilar en längre tid för jag köpte min M3a, och typ den enda bilen som jag är bitter över att jag inte köpte var en svart LHD 964 Turbo i britterna. Det var 08/09 typ, när LHD var ännu billig i Britterna och pundet värt skräp. Sku har fått den för ca 25k€! Samtidigt fanns det en svart LHD 993 Turbo till salu likväl i britterna som min kompis var het på. Han ringde till mig och frågade skall vi boka flygbiljetter till London - jag tackade nej och tog en kopp kaffe.......Faaaaaaaaan. (Tänk er Fredde från solsidan skrika)
 
  #10948  
Old 03-10-2011, 04:00 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Kollade på diverse bilar en längre tid för jag köpte min M3a, och typ den enda bilen som jag är bitter över att jag inte köpte var en svart LHD 964 Turbo i britterna. Det var 08/09 typ, när LHD var ännu billig i Britterna och pundet värt skräp. Sku har fått den för ca 25k€! Samtidigt fanns det en svart LHD 993 Turbo till salu likväl i britterna som min kompis var het på. Han ringde till mig och frågade skall vi boka flygbiljetter till London - jag tackade nej och tog en kopp kaffe.......Faaaaaaaaan. (Tänk er Fredde från solsidan skrika)
Vänsterstyrda?

En del priser är ju helt sjuka i Sverige. Det verkar som om de flesta tror att deras gamla sönderkörda Porschar är världens samlarbilar.
 
  #10949  
Old 03-10-2011, 04:02 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Kollade på diverse bilar en längre tid för jag köpte min M3a, och typ den enda bilen som jag är bitter över att jag inte köpte var en svart LHD 964 Turbo i britterna. Det var 08/09 typ, när LHD var ännu billig i Britterna och pundet värt skräp. Sku har fått den för ca 25k€! Samtidigt fanns det en svart LHD 993 Turbo till salu likväl i britterna som min kompis var het på. Han ringde till mig och frågade skall vi boka flygbiljetter till London - jag tackade nej och tog en kopp kaffe.......Faaaaaaaaan. (Tänk er Fredde från solsidan skrika)
Surt! Ja, den värdeökningen hade du haft i plånboken istället nu Det var en kul lucka där, mellan 06 och 09 när folk inte riktigt begrep att LHD-bilar var billiga i UK och britterna själva inte ville ha dem. De få lyckliga som hittade dem tjänade rätt bra på att sälja dem vidare i sitt eget EU-land sen . . .
 
  #10950  
Old 03-10-2011, 04:02 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Det där kan inte vara hälsosamt alltså. Om jag bara somnar efter 01 så funkar inte min hjärna i tre dagar efteråt. Skriv ut två sömntabletter till dig själv och få lite beauty sleep.

Intressant också att du vet hur det känns att bli knullad av en rysk sjöman, men vi kan väl fortsätta den diskussionen när du är lite piggare . . .
Hade en söt tjej som visade sitt sjömanskort (typ som pass) i dörren för nån vecka sedan. Jag sa att jag lätt skulle gå hem med henne enbart av anledningen att dagen efter kunna säga "fy fan, så jävla hårt igår. Drog hem nån jävla sjöman"
 



All times are GMT -4. The time now is 05:13 AM.