Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14941  
Old 08-01-2011, 07:39 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
^^ Fy fan jag vill inte ens klicka på länken. Finns så jävla mkt skit i världen så jag orkar inte ta till mig mer. Norge-massakern tog riktigt hårt på mig, jag orkar inte mer skit nu framöver.

Gud vilken emo-dag detta är för mig. Sitter på jobbet utan att få någonting gjort och drömmer mig bort. Det verkar som jag och min sommarflirt (som lämnar idag) ska försöka få det hela att fungera trots att hon bor i England. Kommer bli jävligt jobbigt men jag känner att om det finns någon tjej som är värd besväret så är det hon. Jag kommer ändå ha så mkt jobb och plugg i höst så chansen att jag skulle träffa någon annan är minimal, fast det är iof sig oväsentligt. Vem vet, även de mest idiotiska förhållanden kanske kan få ett happy end...

Förlåt att jag skriver massa sentimental skit här men behöver skriva av mig känner jag. Lovar att inte ta mer av er tid med detta i fortsättningen
Ingen fara, det är bara o skriva, det är nog jobbigt för de flesta, annars har man ju ingen empati för sina medmänniskor! Det är en hemsk värld på många håll tyvärr!
 
  #14942  
Old 08-01-2011, 08:28 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vad fan, här kommer man hem från semestern och så har svensktråden blivit en pat-backing och ultrabögig circle jerk under tiden man var borta.
 
  #14943  
Old 08-01-2011, 08:30 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
 
  #14944  
Old 08-01-2011, 08:36 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
^^ Fy fan jag vill inte ens klicka på länken. Finns så jävla mkt skit i världen så jag orkar inte ta till mig mer. Norge-massakern tog riktigt hårt på mig, jag orkar inte mer skit nu framöver.

Gud vilken emo-dag detta är för mig. Sitter på jobbet utan att få någonting gjort och drömmer mig bort. Det verkar som jag och min sommarflirt (som lämnar idag) ska försöka få det hela att fungera trots att hon bor i England. Kommer bli jävligt jobbigt men jag känner att om det finns någon tjej som är värd besväret så är det hon. Jag kommer ändå ha så mkt jobb och plugg i höst så chansen att jag skulle träffa någon annan är minimal, fast det är iof sig oväsentligt. Vem vet, även de mest idiotiska förhållanden kanske kan få ett happy end...

Förlåt att jag skriver massa sentimental skit här men behöver skriva av mig känner jag. Lovar att inte ta mer av er tid med detta i fortsättningen
Om detta betyder att vi får se mera fina bilbilder från England, så röstar jag kämpa på!
 
  #14945  
Old 08-01-2011, 08:38 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Vad fan, här kommer man hem från semestern och så har svensktråden blivit en pat-backing och ultrabögig circle jerk under tiden man var borta.
Originally Posted by jox
^^ Okej Chuck Norris! Fan vad ball och internationell du blvit då helt plötsligt. Hur vore det om du använde din mobil till vad den är till för - kommunicera, istället för att stoppa den i dina speedo's så lill-jox ska se större ut?














 
  #14946  
Old 08-01-2011, 08:44 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Vad fan, här kommer man hem från semestern och så har svensktråden blivit en pat-backing och ultrabögig circle jerk under tiden man var borta.
Du har ju varit borta så vi har ju fått gå in för dig under tiden
 
  #14947  
Old 08-01-2011, 08:51 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Vad fan, här kommer man hem från semestern och så har svensktråden blivit en pat-backing och ultrabögig circle jerk under tiden man var borta.
Tjenare mannen!


Originally Posted by Nicke
Om detta betyder att vi får se mera fina bilbilder från England, så röstar jag kämpa på!
I'll see what I can do
 
  #14948  
Old 08-01-2011, 09:16 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
^^ Fy fan jag vill inte ens klicka på länken. Finns så jävla mkt skit i världen så jag orkar inte ta till mig mer. Norge-massakern tog riktigt hårt på mig, jag orkar inte mer skit nu framöver.

Gud vilken emo-dag detta är för mig. Sitter på jobbet utan att få någonting gjort och drömmer mig bort. Det verkar som jag och min sommarflirt (som lämnar idag) ska försöka få det hela att fungera trots att hon bor i England. Kommer bli jävligt jobbigt men jag känner att om det finns någon tjej som är värd besväret så är det hon. Jag kommer ändå ha så mkt jobb och plugg i höst så chansen att jag skulle träffa någon annan är minimal, fast det är iof sig oväsentligt. Vem vet, även de mest idiotiska förhållanden kanske kan få ett happy end...

Förlåt att jag skriver massa sentimental skit här men behöver skriva av mig känner jag. Lovar att inte ta mer av er tid med detta i fortsättningen
Visst kan det funka. Har varit ihop med min tjej, som bor i London, sen sommaren 2008. Men det har gått lite upp och ner så att säga... Tycker man bara om varandra tillräckligt så är det ju bara köra på. Förr eller senare kanske det är möjligt för någon att flytta också.
 
  #14949  
Old 08-01-2011, 09:48 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Tja boise!! Hur har alla haft det här då?


Originally Posted by strebo
^^ Okej Chuck Norris! Fan vad ball och internationell du blvit då helt plötsligt. Hur vore det om du använde din mobil till vad den är till för - kommunicera, istället för att stoppa den i dina speedo's så lill-jox ska se större ut?



Jag har ju visserligen alltid varit ball och internationell, men du har helt rätt vad gäller telefonen!
 
  #14950  
Old 08-01-2011, 10:11 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Tack EVO, låter ju som att det ändå är doable.

Jox - Jag har jobbat hela sommaren så jag har underhållit mig själv genom att posta på TS Du kan ju skumma igenom de sista 10 sidorna eller så ser du att du inte har missat särskilt mkt. Bortsett från min helg med Turbon.

Betydligt intressantare är vad du har haft för dig. Blev det någon glaciärskidåkning? Har du stekt mkt på rivieran? Och viktigast av allt, vems var den andra ölen och cocktailen i bilden du postade i POV-tråden för några dagar sedan?
 



All times are GMT -4. The time now is 01:16 AM.