Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14741  
Old 07-10-2011, 02:04 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Nu saknas bara salladen som jag fick slänga... Uppskattad fetthalt på såsen är 25%
 
Attached Images  
  #14742  
Old 07-10-2011, 02:20 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
ser krämigt och gått ut!

fy fan vilken gräslig inredning i den här murklan! :S

Lamborghini murcilago roadster | Göteborg | Blocket
 

Last edited by Sideways_swe; 07-10-2011 at 02:24 PM.
  #14743  
Old 07-10-2011, 02:25 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Sideways: Är du ledig i veckan, dra ned till Båstad och festa lite. Om inte annat kan du gå och titta på bilar. Idag såg jag en Gumballstripad Maybach, Jon Olssons Murci och 2 599 gtos.

Idag har jag stått och väntat på bärgningsbil i 1½h efter jag fick punka och sen fick jag kärringstopp med automatlåda, visste inte ens att det gick.
 
  #14744  
Old 07-10-2011, 02:31 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Är det tennisveckan i Båstad veckan som kommer?

Du får faktiskt berätta hur man gör för att köra kärringstopp på en automatare.
 
  #14745  
Old 07-10-2011, 02:44 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Japp, spelet börjar imorgon.
Körde en 9-5 aero biopower vars automatlåda känns lite sisådär jämfört med den som sitter i den 2,8t aeron jag annars kör. Jag började backa men fick en bil bakom mig, så jag släppte upp gasen och tryckte ned bromsen och då dog bilen Inte riktigt det som ska hända på en automat precis.
 
  #14746  
Old 07-10-2011, 03:50 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Gratulerar
 
  #14747  
Old 07-10-2011, 03:56 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
?
 
  #14748  
Old 07-10-2011, 04:16 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Håller med, väskusten är oslagbart. Jag skulle vilja hyra en segelbåt och segla. fan vad skönt det hade varit. Synd att varken jag eller nån av mina polare kan segla..

s
Kyckling och ris är jävligt underskattat! Gott som fan!

synd att man missade powermeet. verkar vara en trevlig träff. not


ska hälsa grattis till mamma från dig
Adde, din familj är ju en helhärlig bilfamilj, ge din mamma en kram från Axman!
 
  #14749  
Old 07-10-2011, 04:47 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jox du borde stannat och njutit av den tyska medeltidsstaden tycker jag. Hur långt har du kommit nu? Blir det någon skidåkning på en glaciär?

Sideways, faaaan vad nice Audi till morsan. Jag älskar S5 cab. Båstad blir säkert nice men nog inte så avslappnande Svårt att inte ryckas med i festandet.

Själv är jag heeeeelt mörbultad. Har varit ute 3 dagar med kompisar i Skärgården och kajakat runt från skär till skär, sovit under bar himmel, eldat så in i helvete och blivit jävligt brun. Sen har jag fått skägg också. Jag luktar nog lite skumt också. Borde nog duscha...
 
  #14750  
Old 07-10-2011, 05:01 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jox du borde stannat och njutit av den tyska medeltidsstaden tycker jag. Hur långt har du kommit nu? Blir det någon skidåkning på en glaciär?

Sideways, faaaan vad nice Audi till morsan. Jag älskar S5 cab. Båstad blir säkert nice men nog inte så avslappnande Svårt att inte ryckas med i festandet.

Själv är jag heeeeelt mörbultad. Har varit ute 3 dagar med kompisar i Skärgården och kajakat runt från skär till skär, sovit under bar himmel, eldat så in i helvete och blivit jävligt brun. Sen har jag fått skägg också. Jag luktar nog lite skumt också. Borde nog duscha...
Har varit på tennisveckan några ggr och det är grymt! Men jag har festat så mycket på sistone så nåt lite lugnare skulle vara trevligt att hitta på.

Din helg låter ju helt underbar! Nåt sånt skulle jag vilja göra. Vill göra nåt annorlunda som jag inte gjort förut. man kanske ska hyra kanot och göra Göta kanal osäker
 



All times are GMT -4. The time now is 03:02 AM.