Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14761  
Old 07-11-2011, 08:15 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Smögen är riktigt nice, Varit där några ggr. Polaren har sommarstuga i Lysekil som inte ligger långt från Smögen. många vackra damer att vila ögonen på.
 
  #14762  
Old 07-11-2011, 08:17 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Var glada för den semester ni har! Jag lyckades få en dryg vecka, när vi var på vår resa... Sen kommer jag ha en vecka på mig att hitta boende, flytta och göra mig redo för studier i Göteborg (om jag nu blir antagen)
 
  #14763  
Old 07-11-2011, 08:42 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
N.M.O^; Lugna puckar. Bara crasha hemma hos Brontan
 
  #14764  
Old 07-11-2011, 08:46 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag har varken sett Top Gear avsnitt 2 eller 3 i denna säsong så tänkte ladda ner de ikv och se innan jag går och lägger mig. Har någon av er sett avsnitten? Var de bra?
 
  #14765  
Old 07-11-2011, 09:13 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Sett 2an och såg början av 3an igår, bra MP4-C vs 458 segment sen slocknade jag
 
  #14766  
Old 07-11-2011, 09:18 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ah det låter underbart. Kan tänka mig att J Clark är mindre kritisk än Fifth Gear bara för att han inte kan vara objektiv när det gäller brittiska bilar. Ser fram emot segmentet oavsett
 
  #14767  
Old 07-11-2011, 09:39 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by strebo
N.M.O^; Lugna puckar. Bara crasha hemma hos Brontan
Så Brontan bor i götet alltså?
 
  #14768  
Old 07-11-2011, 09:41 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Avsnitt tre ska jag också se i soffan ikväll Har bara fått reda på tiden runt banan. Vilket faktiskt förvånade mig lite med tanke på vad jag såg av Fifth Gears test av bilen!
 
  #14769  
Old 07-11-2011, 10:01 AM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Avsnitt tre var riktigt bra! Bästa på länge enligt mig. Kan nog få äta upp hypen men vafan, det var underhållande.
 
  #14770  
Old 07-11-2011, 10:01 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Tiden är ju minst sagt riktigt bra men sen är ju bilen utvecklad på deras bana med ... vad kör den ringen på t.ex?
 



All times are GMT -4. The time now is 12:11 PM.