Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19741  
Old 02-22-2012, 12:22 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Vilket ös det är här nu för tiden!

Fyller på med lite mattefrågor, som vanligt. Men ni är ju för undebara
Totalt hjärnsläpp som behöver redas ut ganska så omgående...

1. Lös
sin^2 x - sin x = 2

2. Och visa att
(sin 2x/1 - sin x) + (sin 2x/1 + sin x) = 4 tan x
Herrejävlar. Skickar pm nästa gång jag har matteproblem.
 
  #19742  
Old 02-22-2012, 12:37 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Fan, BMW har gjort framsteg. Hade bilen inne på service idag och istället för att erbjuda en lånecykel så fick jag ta nya 3-serien för dan. Sjukt att det ska va sån skillnad på bemötande beroende på vilken modell man har. När jag hade Minin så va man nån jävla paria i bilhallen och nu är de helt plötsligt trevliga.
Ha! Slår vad om att det var ett försök att få dig att byta upp dig. Det lär ju finnas ett interndokument hos dem som säger att alla som kommer in med X eller Y bilar ska få si eller så som lånebil.

Hur var den då?
 
  #19743  
Old 02-22-2012, 12:56 PM
knutherta's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Oct 2008
Posts: 39
knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Blackout
Problemet löste sig iaf!
Vadan denna radiotystnad?
Sorry, var inte riktigt på hugget där
 
  #19744  
Old 02-22-2012, 01:00 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by knutherta
Sorry, var inte riktigt på hugget där
Du kopierar ju ändå bara det som Strebo skriver
 
  #19745  
Old 02-22-2012, 01:11 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Ha! Slår vad om att det var ett försök att få dig att byta upp dig. Det lär ju finnas ett interndokument hos dem som säger att alla som kommer in med X eller Y bilar ska få si eller så som lånebil.

Hur var den då?
Jag var väl kanske lite väl snälla mot bmw nu. När jag sa fick lånebil så menas att jag frågade verkstadskillarna när jag bokade tiden varpå de säger att jag ska snacka med säljarna. Så egentligen så bokade jag ju en provkörning under hela den tid min bil va på verkstan. Men hey, förra gången jag gjorde exakt samma sak så ville de ändå bara ge mig en cykel
Sen lägger jag ju inte 600k på en ny 3-serie coupe när jag kan få en betydligt roligare bil som bara gått 2-3000 mil för samma slant... men det säger jag ju inte till säljarna
 
  #19746  
Old 02-22-2012, 02:04 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by knutherta
Sorry, var inte riktigt på hugget där
Hey! Det är lugnt det kommer garanterat fler gånger..
Det jobbiga med visa att uppgifterna är enligt mig att det finns så extremt många vägar att gå, då måste man ju tänka lite....
Thinking outside the box^2 typ
 
  #19747  
Old 02-23-2012, 02:10 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Helt sköna stories
Vilken är den skönaste kommentaren du fått av en snut när du blivit stoppad? - Sidan 55 - zatzy.com

Typ ex:
"Har en till också om hur jag fick 400kr i böter av en Polis ifrån grannkommunen på lokala orten.

Hade precis kommit ifrån Sthlm till min födelseort med EVOn och hade plockat bort nummerplåten för att inte bli tagen i fartkameror. Mötte Polisen direkt jag kom in och förstod att dom reagerade på att jag inte hade någon plåt så jag parkerade bilen utanför Hotellet och ställde mig bredvid. Polisen som körde hoppade ut sprang emot fronten på min bil och följande konversation utspelar sig:
Polis1 skrikande: -"Du har ingen nummer plåt fram".
Jag: -"Jag vet".
Polis1 stannar: -"Vad säger du, vet du om att du inte har någon".
Jag: -"Ligger i handskfacket".
Polis1: -"Varför?"
Jag: -"Kom just ifrån Sthlm".
Polis1: -"Vafan säger du. Har du kört ifrån Sthlm utan nummerplåt?".
Jag: -"Ja? Jag låg ju i runt 140km/h och dom har fartkameror efter E4an så jag plockade bort den".
Polis1: -"Vafan säger du?".
Hör hur Polis2 börjar skratta i sin Polis bil.
Jag: -"Jag plockade bort den för att undvika 1800kr i böter då jag kör för fort".
Polis1: -"Det är ju fan lagtrots".
Jag: -"Jag tycker det är smart. Jag betalar hellre 400kr böter som du tänker ge mig nu istället för 1800kr för en jävla fartkamera".
Polis2 skrattar ännumer.
Jag: -"Är det **** som sitter i bilen".
Polis2 kliver ut skrattandes.
Polis2: -"Tja Peter. Är du här igen?".
Jag: -"Tja Polis2. Japp. Märker att din kollega inte känner till mig".
Polis2: -"Verkar som de".
Polis1: -"Skriv under här".
Jag: -"En piss i havet säger jag".
Polis1: -"Sätt dit den där jävla nummerplåten nu".
Jag: -"Efter kl.24 så fixar jag det om du inte vill fixa en tillfällig skylt åt mig".
Polis1: -"Du har till kl.22 på dig".
Jag: -"Lugnt"."
 
  #19748  
Old 02-23-2012, 02:45 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Låter som Adde
 
  #19749  
Old 02-23-2012, 03:03 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Har bestämt lunch med två riktiga stollar idag men jag oooooorkar inte. Hur kan jag slingra mig ur detta???
 
  #19750  
Old 02-23-2012, 03:51 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Ludas
Har bestämt lunch med två riktiga stollar idag men jag oooooorkar inte. Hur kan jag slingra mig ur detta???
Skyll på skoskav efter resan...

Såg att Vikkan hade klämt ur sig en unge inatt. Men det jag ser fram emot mest är ju ändå knugens tal! Undra vad han bjuder på den här gången...

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
 



All times are GMT -4. The time now is 10:40 AM.