Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14641  
Old 07-05-2011, 09:57 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
  #14642  
Old 07-05-2011, 11:06 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by jox
Jox, gör du något annat än surfar runt på blocket? Helt underbar annons! Klart man dubblar effekten med chip, vrida upp turbon lite och ett nytt avgassystem... För att inte tala om lacken, herregud vad jag vill hitta bilen och skrikspy på den ca. 600-700 hästar, det är väl en jävla skillnad på 600 och 700?!
 
  #14643  
Old 07-05-2011, 12:20 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Jox, gör du något annat än surfar runt på blocket?
Det där är en retorisk fråga. Han jobbar i mediabranschen.
 
  #14644  
Old 07-05-2011, 02:12 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Felix, hur går det med loafersarna? Den där teasern du visade för ett tag sedan var ju grym.

Originally Posted by N.M.O
Jox, gör du något annat än surfar runt på blocket?
Man har ju notifications på - Porschar, Fezzor, Lotusar etc

Originally Posted by Ludas
Det där är en retorisk fråga. Han jobbar i mediabranschen.
Exakt. Det är ju jobb. Omvärldsbevakning.
 
  #14645  
Old 07-05-2011, 02:16 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Felix, hur går det med loafersarna? Den där teasern du visade för ett tag sedan var ju grym.



Man har ju notifications på - Porschar, Fezzor, Lotusar etc



Exakt. Det är ju jobb. Omvärldsbevakning.
Kul att du frågar Joakim, vi flyger ner till Portugal på söndag för att träffa tre potentiella fabriker. Vi har fått hjälp av exportrådet som har vart grymma med hela produktionsbiten så här långt. När vi sätter igång till nästa vår/sommar så kommer du inte missa det! Om du eller någon annan här inne har lust/möjlighet att hjälpa oss att få ut vårt namn via presskontakter / annonsörer eller liknande så tas det emot tacksamt, dock inte aktuellt på ett tag!
 

Last edited by PorscheFanatic; 07-05-2011 at 02:19 PM.
  #14646  
Old 07-05-2011, 02:24 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Kul att du frågar Joakim, vi flyger ner till Portugal på söndag för att träffa tre potentiella fabriker. Vi har fått hjälp av exportrådet som har vart grymma med hela produktionsbiten så här långt. När vi sätter igång till nästa vår/sommar så kommer du inte missa det! Om du eller någon annan här inne har lust/möjlighet att hjälpa oss att få ut vårt namn via presskontakter / annonsörer eller liknande så tas det emot tacksamt, dock inte aktuellt på ett tag!
Fan vad kul!!! Jag har faktiskt hört från flera att Exportrådet är riktigt bra - lite oväntat från en myndighet! Det kan vi tacka vår (M)-handelsminister för. Hjälper gärna till, just holla när det är dags.
 
  #14647  
Old 07-05-2011, 05:05 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Var ute och sprang en runda i Båstad idag. Såg en DBS och en 599 gto. Hade dessvärre inte med mig mobilen, så inga kort, men ska se om jag inte ser dem igen i veckan.
Nån annan som ska ner under tennisveckan förresten, Jox, Felix?
 
  #14648  
Old 07-05-2011, 05:34 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
I was thinking of doing silver mirror inserts and front grille but not much more, don't want to sink any more $ into this car, looking to get something alot more fun next, would love a GT3 MKII or 360CS next but we'll see how it all pans out....
Jobbar du på att farsan ska tjacka något sportigare nu Felix? Eller ska du köpa en sportbil själv?
Själv tjatar jag på farsan förgäves. Det kommer fan aldrig bli något så det är lika bra att jag börjar ta tag i det själv...
Om det blir en 360 CS får du lova att ge mig en provtur
 
  #14649  
Old 07-05-2011, 05:50 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jobbar du på att farsan ska tjacka något sportigare nu Felix? Eller ska du köpa en sportbil själv?
Själv tjatar jag på farsan förgäves. Det kommer fan aldrig bli något så det är lika bra att jag börjar ta tag i det själv...
Om det blir en 360 CS får du lova att ge mig en provtur
Jobbar alltid på farsan, sportbil för mig kommer dröja ett tag, finns så mycket annat kul i livet som går före Tror jag kommer lägga ut Targan på blocket rätt snart och får vi det vi vill ha så siktar vi på att hitta något nytt kul till nästa vår som det ser ut nu, annars behåller vi den och kör ett år till.
 
  #14650  
Old 07-05-2011, 05:57 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ok, ja det kommer ta ett tag för mig också tyvärr. Håller tummarna för att ni lyckas med försäljningen och hittar något grymt till nästa vår. Du kan förresten skriva ner en förhandsbeställning på dina azurblå loafers för mig också Lycka till med lanseringen osv.
 



All times are GMT -4. The time now is 10:23 AM.