Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #4741  
Old 06-24-2009, 06:36 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Finaste vädret på flera år och jag är fast på kontoret med en trave jobb lika hög som Eiffeltornet . . . Such a loser!
 
  #4742  
Old 06-24-2009, 10:24 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Lider med dig Jox.

Om det är någon tröst så ska jag gå vakt på båtklubben inatt, brukar inte vara allt för skoj.

Spotify funkar inte heller, säger att det är nån firewall som stör(error 110), men funka för några timmar sen. Någon som vet hur fan man fixar det?
 
  #4743  
Old 06-24-2009, 10:59 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
..och jag är i Kina och måste rodda ihop en hemsida på ett kontor med 25-30 grader beroende på hur AC:n funkar. Finns inte mycket att göra här på kvällarna heller och knappt nån talar engelska ute. Längtar nåt galet efter att chilla hemma med det sköna vädret.
 
  #4744  
Old 06-24-2009, 11:43 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
...och jag jobbar hela dagarna och sågar ned träd på kvällarna.
Slängde in bilen på verkstad nyss eftersom vajern till dörrhandtaget hoppat och en skruvjävel inte har några gängor kvar. Så en skruv kommer nu att kosta mig en 800:-
Kuuul.

Aler...båtvakt mitt i natten och det är dessutom inte lugnt. Det låter ju onekligen intressant., förklara dig.
 

Last edited by Dave S; 06-24-2009 at 11:47 AM.
  #4745  
Old 06-24-2009, 02:21 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Wouza, äntligen tillbaka i Helsingborg! Kom hem, var ca 5min hemma och hoppade i bilen och körde omkring i flera timmar, härligt!

Dessutom emot planerna, kommer jag att vara ledig hela veckoslutet här i Helsingborg. Vet nån om några trevliga bilevenemang el dyl i skåne nu i helgen? Annors är alternativen att köra till Schmiedmann i Götegborg och shoppa eller till Autobahnen i Tyskland och jaa, köra (måst ju testa om limitern är verkligen bort tagen ). Hmmmmm.....
 
  #4746  
Old 06-24-2009, 02:27 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Blev just omkörd av den där Murklan det postades tunnelvideos här på TS med för några månader sedan. SATAN vilket ljud!
 
  #4747  
Old 06-24-2009, 03:00 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Är det bara jag som är grinig eller är fotbollen på tv helt jävla omöjlig att titta på?
De håller på med sina air horns genom hela matchen. Jag tycker det är så irriterande att jag inte kan titta.
 
  #4748  
Old 06-25-2009, 05:11 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Båtvaktandet var lugnt, förutom några lirare som kom 01:45 för att försöka få igång deras båt.
Men fan vad klockan går segt mellan 02 och 06.
 
  #4749  
Old 06-25-2009, 05:24 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Nu börjar du förstå hur jag har det, Aler.
Har haft en trevlig dag. Åkt Carrera RS 73a. 30 år gammal och fortfarande så kompetent. Ruskigt.
 
  #4750  
Old 06-26-2009, 03:42 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Såg en 360CS & en 430 Scuderia inom loppet av 30min igår. Det var ballt.
 



All times are GMT -4. The time now is 07:04 PM.