Swedish Teamspeeder? Get in here!
Äntligen sommar!
Sista tentan gick kanon, snart dags att gå ut i solen och avnjuta några välförtjänta öl.
Jag måste dock gnälla på SJ. Jag behöver vara i Göteborg innan 9:00 nästa lördag och tänkte att det hade varit skönt att slippa köra, men ska jag lyckas med det så måste jag ta ett tåg som går 00:20 och är framme 08:37 efter två byten
Det känns inte riktigt som ett alternativ.
Sista tentan gick kanon, snart dags att gå ut i solen och avnjuta några välförtjänta öl.
Jag måste dock gnälla på SJ. Jag behöver vara i Göteborg innan 9:00 nästa lördag och tänkte att det hade varit skönt att slippa köra, men ska jag lyckas med det så måste jag ta ett tåg som går 00:20 och är framme 08:37 efter två byten
Det känns inte riktigt som ett alternativ.Jag åker X2000 rätt ofta till Götet - 05.55-tåget brukar jag ta från Stockholm och då är man i Göteborg 08.45.
Fast det går ju inte på helgen kom jag på nu ...
Tycker det är riktigt dåligt att det inte går något ordentligt morgontåg på helger.
har haft fullt upp trorts skoluppehåll. Dessutom är det ju så att vi nu helt plötsligt ska hitta jobb för att försörja oss över sommaren. Lagom kul. Körde upp genom Sverige idag och såg en herrans massa ferraris och porschar. Måste ha varit nån/några stora träffar idag. Såg bl.a. två stycken DeTomaso panteras.
+1+1+1+1+1+1+1

ligger ute på Marstrand och seglar med familjen nu, riktigt soft att vara på havet! Dock ska de blåsa upp mot 20-25m/s imorn..
Surfa över till vimeo och sök efter 'falken mini trackday' eller 'bronto' så ska ni få se på grejer!!
edit: eller kolla här

Untitled on Vimeo
Last edited by Bronto; Jun 9, 2008 at 05:05 PM.