Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12281  
Old 04-10-2011, 03:25 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jäkligt snygg bil!! Den gör sig bra i vitt! Men din fru såg lite manhaftig ut tycker jag när hon körde. Men smaken är ju som baken . . .
Hehe, har du läst PM:et jag skickade till dig!
 
  #12282  
Old 04-10-2011, 03:26 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Axman, jag har en rätt modern elcentral så den borde nog ha en jordfelsbrytare också. Ingen aning varför den inte slog på. Jag köper iaf Jox förklaring att sladden slits mkt när man drar och sliter i den. Ska absolut ta det mer försiktigt i framtiden och alltid dra ur sladden när jag går hemifrån. Riktigt feta blixtar och flammor var det...

Jox jag känner likadant i de situationer du beskriver. Har nog alltid känt så också men låter mig inte begränsas av det, skidåkningen är alldeles för rolig för att man ska bry sig om sånt. Dock känner jag mig betydligt säkrare när jag åker kabin i Schweiz än om jag är i Frankrike eller Italien
Fina bilder förresten, synd att inte skidåkningen var bättre.

BTW synd att du missade Strebbans rampage mot bajstråden, tror du hade uppskattat det lika mycket som jag
 
  #12283  
Old 04-10-2011, 03:29 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fan vad fin bil Axman! Grattis
 
  #12284  
Old 04-10-2011, 03:32 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Grattis Axman! TTn gör sig väldigt bra i vitt och jag diggarna fälgar till med
 
  #12285  
Old 04-10-2011, 03:33 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Axman, jag har en rätt modern elcentral så den borde nog ha en jordfelsbrytare också. Ingen aning varför den inte slog på. Jag köper iaf Jox förklaring att sladden slits mkt när man drar och sliter i den. Ska absolut ta det mer försiktigt i framtiden och alltid dra ur sladden när jag går hemifrån. Riktigt feta blixtar och flammor var det...

Jox jag känner likadant i de situationer du beskriver. Har nog alltid känt så också men låter mig inte begränsas av det, skidåkningen är alldeles för rolig för att man ska bry sig om sånt. Dock känner jag mig betydligt säkrare när jag åker kabin i Schweiz än om jag är i Frankrike eller Italien
Fina bilder förresten, synd att inte skidåkningen var bättre.

BTW synd att du missade Strebbans rampage mot bajstråden, tror du hade uppskattat det lika mycket som jag
Japp, kabiner eller gondol känner jag inte av någonting heller märkligt nog, och inte i stora moderna sittliftar heller. De är just i de där äckligt trånga gamla 70-talsliftarna som man får känslan i att de ska lossna hela tiden . . . Vi snackade på allvar om att dra till Kazakstan nästa säsong och åka, och för ett ögonblick så lät det sjukt coolt och jag sa ja direkt - extrem fallhöjd, från typ 800 meter till 3500, och knappt någon som åker, extremt mycket puder och byggt av någon emir för några årtionden sedan, men i retrospect så vete fan med deras liftar alltså. Det skulle väl knappt bli någon notis i tidningen här hemma om man som svensk dog i ett liftras där borta?

Berätta mer om bajstråden! Haha.
 
  #12286  
Old 04-10-2011, 03:34 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Hehe, har du läst PM:et jag skickade till dig!
Har svarat
 
  #12287  
Old 04-10-2011, 03:36 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Tackar för komplimangerna, är ju inte en R8 som Sideways brorsa precis, men en himla trevlig och snygg bil!

Jox: jag ska kolla!
 
  #12288  
Old 04-10-2011, 03:39 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Väldigt väldigt fin bil Axman! Rätt färg och fälgar. Grattis!!
 
  #12289  
Old 04-10-2011, 03:43 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Väldigt väldigt fin bil Axman! Rätt färg och fälgar. Grattis!!
Thx, din brors bil går inte av för hackor heller!!

Jox, inget PM från dig än så länge?
 
  #12290  
Old 04-10-2011, 03:43 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Historian om Bajstråden
Strebo får hjälpa mig med detaljerna för jag minns inte allt.
Det var nån jänkare här (minns inte namnet) som startade en tråd om att det är skönt att bajsa. Det var verkligen det enda han sade i OP. Sen kom det en massa dumma svar om ingenting, vissa handlade om bajs andra handlade om ingenting. Kort sagt, det var inte den mest minnesvärde tråden i TS-historia. Strebo blev lite irriterad och gav uttryck för det varpå trådskaparen lackade lite på Strebo. Då fick jag följande PM.
Strebo jag hoppas att du inte har något emot att jag delar med mig av dina sjukt roliga PM här. I så fall så får du säga till så tar jag bort de.


PM1:
Fan, kunde verkligen inte låta bli. Reportade bajstråden. Jag menar, vafan, det ska väl ändå någonstans vara ett "Luxury lifestyle forum". Då är det fan inte OK att skapa en tråd om att man gillar att bajsa!?

Jag blir helt vansinnig.


PM2:
Jag använde, för första gången, report-triangeln/knappen som finns på alla posts. Haha ja, sjukt lojt att jag lackar så mycket på det men jag fattar inte vad det ska vara bra för? En tråd om att han älskar att bajsa? En sak om det hade varit en post eller nåt i TNT men nu tycker jag han får forumet att verka (om än mer) oseriöst.

Vet faktiskt inte riktgt till vem det kommer, vi får väl se om jag får något svar. Jag skrev bara att jag tyckte det var äckligt, onödigt och att det inte tillför forumet något whatsoever. I'll keep you posted


 



All times are GMT -4. The time now is 07:16 AM.