Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12261  
Old 04-09-2011, 04:21 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Ska hälsa från er! Nu är jag slut som artist. Kan man lägga sig kvart över tio en lördagkväll?
 
  #12262  
Old 04-09-2011, 04:26 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Ska hälsa från er! Nu är jag slut som artist. Kan man lägga sig kvart över tio en lördagkväll?
Yes det kan man, natti natti
 
  #12263  
Old 04-09-2011, 05:17 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Hur fan laddar man upp från mobilen? Nu är jag onykter och bjussar gärna på Växjö ....
 
  #12264  
Old 04-09-2011, 07:41 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag önskar att jag visste streb. Själv kör jag poker med polare sedan kl 6. Går ok
 
  #12265  
Old 04-10-2011, 04:36 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Sideways! 1337! Najs postcount!

Mao, Fan vilken tur det är att man inte kan posta bilder från mobilen ...RIKTIGT loj vart jag igår.
 
  #12266  
Old 04-10-2011, 05:19 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Så jävla läskigt! Kom hem igår runt 2 på natten efter en lång pokersession hos en kompis. Direkt när jag öppnar dörren till min lägenhet känner jag att det luktade lite skumt, typ som gummi eller nåt. Gick runt och inspekterade lite vad det kunde vara men hittade inget. Gick för att öppna fönstret när jag hörde ett ljud, typ ffffffccchhhhhhh.
Hmmm, vafan var det? Gick runt och kollade, hittade fortfarande inget. Tog min laptop som varit i viloläge och satte igång den.
fffffffffffcccccccccchhhhhhhttttttttt!!!!!!!
Då ser jag hur en del av datorsladden fullständigt lyser upp av blixtar och gnistor samtidigt som gummit börjar brinna. Jag slänger mig ner och drar ut den från väggen direkt. Fett mycket rök och det luktar bränt gummi i hela lägenheten.

Hade jag inte varit där så är jag helt övertygad om att lägenheten hade brunnit upp. Nedan ser ni sladden.
 

Last edited by Ludas; 08-06-2012 at 02:56 PM.
  #12267  
Old 04-10-2011, 05:29 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jepp - sjukt läskigt! Tur att du hann hem i tid. Exakt samma sak hände både mig och en polare inom loppet av två månader förra året. Vi satt vid datorn båda tillfällena när det började lukta och ryka annars hade det gått illa. Just datorsladdar är grymt känsliga för sånt där för det sliter på dem som satan när man rycker och drar i dem dag ut och dag in . . .

Jag är ingen elektriker men borde inte faserna ändras när det blir överbelastning så att en jordfelsbrytare slår ifrån?!
 
  #12268  
Old 04-10-2011, 05:35 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Det där vet jag absolut inget om Jox. Fan vad sjukt att det hänt dig också, borde kanske vara lite mer försiktig när jag drar i sladdar i framtiden.

Nu måste du berätta lite mer om Anton. Hur var det? Har du fler bilder? Bra afterski på Mooserwirt?
 
  #12269  
Old 04-10-2011, 05:50 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Kom och tänka på när jag kom hem 1 minut efter att en vattenledning hade gått av. Galen tur.
 
  #12270  
Old 04-10-2011, 06:14 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Det där vet jag absolut inget om Jox. Fan vad sjukt att det hänt dig också, borde kanske vara lite mer försiktig när jag drar i sladdar i framtiden.

Nu måste du berätta lite mer om Anton. Hur var det? Har du fler bilder? Bra afterski på Mooserwirt?
Vädret vägde upp en hel del om man säger så Kommer inte åka dit igen - även om det inte gick att åka utanför så finns det inte så många ställen att göra det på även om det hade funnits snö. Och pisterna var inte något vidare heller, inte bara ur snösynpunkt. Varje pist avslutades ju med en jävla uppförsbacke, så man fick hålla på och staka sig som en idiot hela tiden (noll glid när snön är typ 15 grader varm ). Byn är mysig men restaurangerna sög - dels fanns det knappt några, och de som fanns var enbart fyr- och femstjärniga hotell. Nog för att jag gillar när det är fint men att pröjsa typ 800 spänn per kväll för en torr köttbit, en skål pommes och några öl blir rätt segt . . . det saknades sjysta alp-pubar.

Var på Mooserwirt i torsdags.... Men det var nästan inget drag, det låg ju nästan nere vid dalstationen så det var inte många som klarade av att åka ända dit ner i sörjan. Det var den absolut sjukaste snön jag någonsin varit med om, det var sommarskidåkning på glacier gånger tio. Som att åka i sorbet och bara halvmeter höga snöhögar överallt. Vi såg massor med nybörjare som tog av sig skidorna och gick ner typ 1 km










 



All times are GMT -4. The time now is 06:40 PM.