Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12271  
Old 04-10-2011, 01:31 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Usch, jag saknar Alperna riktigt mycket när jag ser såna bilder! Vi brukade åka dit varje år tills jag var 16 eller nåt, men nu har vi en stuga i Sälen istället. Dock kan man ju inte riktigt åka slalom där uppe :P
 
  #12272  
Old 04-10-2011, 01:32 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Hur fan laddar man upp från mobilen? Nu är jag onykter och bjussar gärna på Växjö ....
Om du har en iPhone eller Andriod, kan du ju lösa Tapatalk. Är lite slappare att kolla in forumet med den appen och kan lägga upp bilder via den. Blir ju lite intresserad av vad du hade att erbjuda från den kvällen
 
  #12273  
Old 04-10-2011, 01:39 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Tur att jag inte fattade hur man gjorde. Tror jag hade bjudit på något riktigt pinsamt som jag inte hade kunnat stå för idag
 
  #12274  
Old 04-10-2011, 02:24 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Jox, välkommen hem till gamla Svedala!!!!!!!

Ludas, tur för dig, antagligen har du ingen jordfelsbrytare, den ska i sådana fall sitta i din elcentral, har du en modern elcentral med automatsäkringar så borde det sitta en jordfelsbrytare där också, ta en koll!
 
  #12275  
Old 04-10-2011, 02:29 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Tack!!

Min jordfelsbrytare slog inte ifrån när samma sak hände - dock var det inga gnistor ur min sladd, men det bolmade rök, luktade kortslutning och var på god väg att ta eld. Däremot slog den ifrån med en jäkla smäll när jag lyckades spilla ner ett glas vatten i en förlängningskabel . . .
 
  #12276  
Old 04-10-2011, 02:49 PM
Felix's Avatar
Teamspeed Rookie
Join Date: Feb 2011
Location: Sweden
Posts: 23
Felix is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Bronto
Usch, jag saknar Alperna riktigt mycket när jag ser såna bilder! Vi brukade åka dit varje år tills jag var 16 eller nåt, men nu har vi en stuga i Sälen istället. Dock kan man ju inte riktigt åka slalom där uppe :P
Äh dom har ju rätt schyssta parker istället, iaf tandådalen & lindvallen. Vart har ni stugan ?
 
  #12277  
Old 04-10-2011, 03:09 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Felix
Äh dom har ju rätt schyssta parker istället, iaf tandådalen & lindvallen. Vart har ni stugan ?
Bara 1 min från HC. Backarna är väl ok, men eftersom de är så korta måste man sitta i liften hela tiden. Är ju inte många sittliftar hellre så de går ju mycket tid förlorad där. Dock är det riktigt värt att åka bort till Trysil istället. Tar typ 45 min så har man riktiga backar istället
 
  #12278  
Old 04-10-2011, 03:10 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Är det vanligt att man blir mer höjdrädd med åldern?

När jag var yngre brydde jag mig inte ett skvatt, men har märkt det mer och mer på senare tid. Det ilar riktigt bra i magen när man står i höghus med glasfönster ner till golvet, och nu när jag åkte skidor tyckte jag det var galet obehagligt att åka gamla sittliftar högt över marken som lyfter över bergskammen med stup på ena sidan, och som gnisslar och har sig . . .
 
  #12279  
Old 04-10-2011, 03:19 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Är det vanligt att man blir mer höjdrädd med åldern?
Jag har märkt av det också, med åldern alltså, men så är jag ju lite äldre än dig

Lite bilder på vår nya bil:
 
Attached Images    

Last edited by Axman; 04-10-2011 at 03:33 PM.
  #12280  
Old 04-10-2011, 03:22 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jäkligt snygg bil!! Den gör sig bra i vitt! Men din fru såg lite manhaftig ut tycker jag när hon körde. Men smaken är ju som baken . . .
 



All times are GMT -4. The time now is 06:40 PM.