Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12291  
Old 04-10-2011, 03:46 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hahahaha!

Tack för du tog dig tid att återberätta. Och nej, det hör fan inte hemma här. Och jag har mina misstankar om vem det kan vara som skapade den. Det finns en eller två creeps här.
 
  #12292  
Old 04-10-2011, 03:49 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Historian om Bajstråden
Strebo får hjälpa mig med detaljerna för jag minns inte allt.
Det var nån jänkare här (minns inte namnet) som startade en tråd om att det är skönt att bajsa. Det var verkligen det enda han sade i OP. Sen kom det en massa dumma svar om ingenting, vissa handlade om bajs andra handlade om ingenting. Kort sagt, det var inte den mest minnesvärde tråden i TS-historia. Strebo blev lite irriterad och gav uttryck för det varpå trådskaparen lackade lite på Strebo. Då fick jag följande PM.
Strebo jag hoppas att du inte har något emot att jag delar med mig av dina sjukt roliga PM här. I så fall så får du säga till så tar jag bort de.


PM1:
Fan, kunde verkligen inte låta bli. Reportade bajstråden. Jag menar, vafan, det ska väl ändå någonstans vara ett "Luxury lifestyle forum". Då är det fan inte OK att skapa en tråd om att man gillar att bajsa!?

Jag blir helt vansinnig.


PM2:
Jag använde, för första gången, report-triangeln/knappen som finns på alla posts. Haha ja, sjukt lojt att jag lackar så mycket på det men jag fattar inte vad det ska vara bra för? En tråd om att han älskar att bajsa? En sak om det hade varit en post eller nåt i TNT men nu tycker jag han får forumet att verka (om än mer) oseriöst.

Vet faktiskt inte riktgt till vem det kommer, vi får väl se om jag får något svar. Jag skrev bara att jag tyckte det var äckligt, onödigt och att det inte tillför forumet något whatsoever. I'll keep you posted


Skitsjukt
 
  #12293  
Old 04-10-2011, 04:47 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det är lugna puckar Ludas .

C Money var det, vilken jävla tomte. Titeln på tråden var "Everybody POOPS" sen skrev han i OP typ "I just love the porceline chair and I love doing my business" eller nån sån skit varpå jag svarade "Posting about you taking a dump? Is this what TS has come to? Really?"

Då kör han den klassiska "Where did I write I took a dump? Thanks for dropping by." Och det var då när han började köra den jävla sandelådenivån som jag blev helt jävla tossig. Glad att modsen tog mitt complaint på allvar.

Annars inget nytt från småland, skeppade igår i vanlig ordning. Mucho trevligt. Kände att jag ville ha revansch från förra helgens fadäs när jag gick hem med en inte allt för smickrande brud.
 
  #12294  
Old 04-10-2011, 05:19 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Just det C Money var det vilken jävla sopa!

"Skeppa", är det typ att dra hem en tjej eller? Grattis i så fall!
 
  #12295  
Old 04-10-2011, 05:45 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Snacka om grym reklam! Man blir ju nästan sugen på en Dodge daytona.

YouTube - 1987 Dodge Daytona Shelby Z Manufacturers Promotional Video
 
  #12296  
Old 04-10-2011, 05:50 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
När jag ändå är inne på bilreklamer så va ju den här ganska skön

YouTube - Mercedes-Benz "Decisions" Commercial
 
  #12297  
Old 04-10-2011, 05:55 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha riktigt skön Daytona reklam. Trodde först det var ett skämt

Såg denna RS5 idag inne i stan. Helt stört feeeeta fälgar, måste vara 20 tum.
 

Last edited by Ludas; 08-06-2012 at 02:56 PM.
  #12298  
Old 04-11-2011, 04:20 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Skeppa är väl egentligen när man dricker skeppet på förfesten. Är det ett stort är det skeppa, är det ett litet är det en jolle .

Schyssta reklamer . Jag gillade mercareklamen!
 
  #12299  
Old 04-11-2011, 05:28 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Haha jag missade den tråden med så uppskattat att ni delade med den konversationen

Vad fan tänkte han att den tråden skulle vara bra för? Känns som att det behövs lite fler sköna medlemmar till forumet nu. Synd att vi tappade några till de andra forumen när det var en massa bråk.

Tur att det är bra drag i svensktråden iallafall Hinner inte kolla in så ofta när jag haft så mycket i plugget senast, så det är ett par sidor att hinna koll in varje gång.

Fan, nu kan det ju verkligen inte gå tillbaka till vinter längre! var ute och solade hos föräldrarna i helgen. Galet skönt!
 
  #12300  
Old 04-11-2011, 06:50 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Snacka om grym reklam! Man blir ju nästan sugen på en Dodge daytona.
Hahahaha! Helt underbart!!
 



All times are GMT -4. The time now is 06:06 AM.