Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #11441  
Old 03-19-2011, 09:40 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Har börjat gymma igen, tänkte gå in för det lite nu och förhoppningsvis vara lite mindre mjuk till sommaren ...... så man slipper bada i vassen. Men fack mej vad det tog i armarna alltså. Har ingen känsel . . .

Trist att det är så sjuuukt tråkigt bara. Det är fan roligare att dammsuga än att gå till gymmet.
 
  #11442  
Old 03-19-2011, 09:41 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag vetefan Brontan, jag brukar kolla på tv.com. Men, var det inte sista förre säsongen?

Vad gör folk idag då? Tycker det är lugnt för att vara lördag?
 
  #11443  
Old 03-19-2011, 09:45 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Har börjat gymma igen, tänkte gå in för det lite nu och förhoppningsvis vara lite mindre mjuk till sommaren ...... så man slipper bada i vassen. Men fack mej vad det tog i armarna alltså. Har ingen känsel . . .

Trist att det är så sjuuukt tråkigt bara. Det är fan roligare att dammsuga än att gå till gymmet.
Bra kämpat! Jag vet att jag kan vara loj och mongo när jag pratar om det där men det skadar inte att röra på sig lite. Däremot skulle jag faktiskt vilja säga att så länge du kör 2-3ggr i veckan så är kosten det viktigaste. Du kommer märka betydligt större skillnad om du gymmar 2ggr i veckan och äter lite klokare än om du gymmar 5ggr i veckan och äter dåligt.

Om du vill ha "tips" på bra mat så får du gärna hojta till.
 
  #11444  
Old 03-19-2011, 09:52 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Gärna - shoot! Äter dock inte fisk, och det måste vara hyfsat lätt att laga

Det svåraste är nästan lunchen - på kvällen kan man ändå anstränga sig lite grann. Men om man bara ska ut till någon random krog på lunchen så finns det inte så jäkla mycket att välja på som är nyttigt alla gånger. Och man kan ju inte hålla på och äta kyckling hela tiden. Och nej, ingen matlåda här inte!
 
  #11445  
Old 03-19-2011, 10:00 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha. Jag sitter i skolan och pluggar nu så hinner inte med något längre men jag kladdar ner lite matnyttigt(ordvits!!) senare.
 
  #11446  
Old 03-19-2011, 10:05 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
I skolan en lördag?! Ucrazymang!
 
  #11447  
Old 03-19-2011, 10:11 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha ja, vill ni veta något pinsamt då? Det är fan så jag skäms nästan....Imorse lekte jag "TUUUNAH" och gick upp vid 06.00 och snörade på mig mina olagliga löparbrallor och brände av 8km löpning. Kom hem, duschade och käkade och skulle precis bege mig till skolan vid 8-snåret. Nöjd och glad såklart efter min joggrunda (som f.ö tog mig 37.47) så ser jag att universitetsbibleoteket inte öppnar förrens 11.00 på Lördagar och mitt passerkort till skolan är borta... Och jag måste in i skolan eller bibblan för att komma åt ett statistikprogram till min rapport. Bra där, MTV, aftonbladet & TS i 2,5h. Bra. Klokt att gå upp 6. Fiiiiint!

Dagen som började så satans bra med löparrunda i soluppgången med damaktiviteter på eftermiddagen slutade med bortkastad tid, skolarbete till 19.00 och kaffe själv. Parfekt.

(Och till råga på allt blev jag dissad från min em-fika med en milf.)
 
  #11448  
Old 03-19-2011, 10:12 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag kom precis hem från jobbet. Viken fantastiskt fin dag! Varit på systemet och laddat för ikväll och snart är det Premier League
 
  #11449  
Old 03-19-2011, 11:07 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Seeegt Strebo! Sitter själv och pluggar mikroteori på handels i stan inför tenta på tisdag. Ska nog köra nån timme till så kan man vara nöjd för dan och chilla mer imorn. Nu är iallafall snön borta så man kan gå nånstans i denna stan
 
  #11450  
Old 03-19-2011, 11:29 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Mikroteori? Det låter spännande. Själv gör jag massa tråkiga korrelations-test
 



All times are GMT -4. The time now is 06:38 PM.