Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #10841  
Old 03-09-2011, 03:58 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jepp, det är lätt att fastna här. Hur hittade du hit? Och ja, jag har ju en viss dragningskraft måste jag erkänna. Oftast är det väl egentligen av det motsatta könet, men du har ju en del feminina tendenser har vi ju märkt

Snart kommer du sitta med en grym Porsche och en ny tung och alldeles för dyr klocka på armen och undra hur ett jäkla forum på nätet kunde få dig att köpa det
Har du en kristallkula eller,,? Jag är väl den sista att vara feminin, det kommer du att märka när vi träffas, för du kommer väl neråt.

Men jag är rätt så snäll!
 
  #10842  
Old 03-09-2011, 04:02 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Det är kul att ha dig här iaf Axman! Du verkar vara en trevlig och rolig jävel!
Jag är väl rätt ny i här också jämfört med Jox,dave strebo och Co.
Nu har det dock blivit som en drog att gå in på TS (läs swedish teamspeeder tråden), iaf sen jag skaffade en smartphone. Så fort man har en minut över så går jag in och kikar. Var på min flickväns hårsalong ikväll och klippte mig, satt på ts samtidigt som jag klippte mig och började asgarva när jag läste era konversationer om kongo-kuks föreningar. Hon undrade vad som var så roligt. Jag försökte inte ens ge mig in på att förklara utan sa bara "Kongo-kukar,det är roligt"
 
  #10843  
Old 03-09-2011, 04:02 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Neråt!? Har du missat dom senaste 15-20sidorna Axman?
 
  #10844  
Old 03-09-2011, 04:03 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Nej jag har inte märkt det själv - jag fick ett PM från Strebo och han undrade om jag visste huruvida du spelade för andra laget, så han kunde bjuda ut dig på pytt-i-panna och några burkar Sofiero.

Klart jag kommer ner! Soon enough!
 
  #10845  
Old 03-09-2011, 04:09 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Axman: Sugen på en GT-R?
 
  #10846  
Old 03-09-2011, 04:13 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Nej jag har inte märkt det själv - jag fick ett PM från Strebo och han undrade om jag visste huruvida du spelade för andra laget, så han kunde bjuda ut dig på pytt-i-panna och några burkar Sofiero.

Klart jag kommer ner! Soon enough!
Strebo den djä,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nejdå jag är 200 % straight, för tusan jag gifte mig innan jag fyllt 19, och är fortfarande gift med min kära hustru, kvinnor (läs min hustru) är det bästa som finns, näst efter bilar förstås,,,,,,,,?

Men som sagt, jag är en snäll kille!




Och jag är inte gammal, bara 44 i år, vilket betyder att vi har varit gifta i 25 år, det är ju tyvärr lite unikt i vår generation. Vår äldsta dotter blir 23 i år, jag misstänker att en del av våra polare här är i den åldern,,,,,,,

nu kände jag mig gammal helt plötsligt
 
  #10847  
Old 03-09-2011, 04:16 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Neråt!? Har du missat dom senaste 15-20sidorna Axman?
Strebo din bastard, Stockholmare tror ju att södra Sverige är Stockholm!

Jag har läst, men jag kan ju inte ta flyget upp för att dricka bärs med er på gröne jägaren eller vad det nu heter.


Kan vi inte mötas på halva vägen? Jönköping? Göteborg? ???????
 
  #10848  
Old 03-09-2011, 04:18 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha klart du kan ta flyget. Du får säkert sova skavfötters med Ludas i jox garage om ber snällt!
 
  #10849  
Old 03-09-2011, 04:20 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Axman: Sugen på en GT-R?
När jag bytte till min nya M3 så stod valet mellan den och en GT-R eller en GT3 eller en GT3RS.

Jag tycker att GT-R är en kanonbil, utan tvekan, men det blev M3:an, var så grymt sugen på min första V8.

Jag funderar på att sälja min 525 Touring och skaffa en GT-R som DD, men vet inte riktigt. Min fru har låtit mig veta att hon är sugen på en ny bil, och det händer inte så ofta kan jag säga!

Vi har ju 25 års jubileum den 28 juni, så då gäller det att man visar sig från sin bästa sida!
 
  #10850  
Old 03-09-2011, 04:24 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Grattis Fredrik, 25 år är stort! Att du inte tar och bjuder ner oss hela högen till jubileet så kan vi gratta dig så hjärtligt? (Läs: krascha festen och fyllestöta på döttrarna)
 



All times are GMT -4. The time now is 06:35 PM.