Swedish Teamspeeder? Get in here!
Var sekunder ifrån att trycka send och skicka det till en brud.
Haha. Låter som jag gillar 70-talsporr ju 
Appropå det så är ju flickväns/fru-tråden en av de sjukaste på forumet. Den skulle lätt kunna slås ihop med "What have you purchased most recently?"-tråden...

Appropå det så är ju flickväns/fru-tråden en av de sjukaste på forumet. Den skulle lätt kunna slås ihop med "What have you purchased most recently?"-tråden...

Ja jäklar. Roligast kontrast är ändå doktorn. Visserligen verkar det vara en riktigt bra och försynt kille, men hallå liksom. Verkligheten ringde. Och alla säger, "Åh jag är så fortunate!" och man har lust att svara, "Öh, no det är du inte dude, du är rich".
Haha ja
Appropå flickor...
En tjej börjar babbla med mig och snackar om att hon e full och att om hon åker ut så e det hennes kompis fel.
Jag menar att eftersom damen ifråga varken är förståndshandikappad eller under 18 så måste det ju vara hennes eget ansvar.
Då säger hon "Ja, men då är det min mammas fel"
-Ok, men då ringer jag henne om du åker ut då.
Men du har inte hennes nummer!
-Jo det e lugnt, hon gav mig det igår natt.
Tjejen står och ser ut som en holk i 5 minuter efter det
Appropå flickor...
En tjej börjar babbla med mig och snackar om att hon e full och att om hon åker ut så e det hennes kompis fel.
Jag menar att eftersom damen ifråga varken är förståndshandikappad eller under 18 så måste det ju vara hennes eget ansvar.
Då säger hon "Ja, men då är det min mammas fel"
-Ok, men då ringer jag henne om du åker ut då.
Men du har inte hennes nummer!
-Jo det e lugnt, hon gav mig det igår natt.
Tjejen står och ser ut som en holk i 5 minuter efter det
Alltså, den där tråden. Gillar skarpt att det första kriteriet en jänkare har när han funderar på att flytta någon annanstans är hur vapenvänligt det är. Det är liksom inte en parantes i samband med att man funderar på en flytt eftersom man har det som intresse, vilket jag kan förstå, utan det är första jävla frågan 
Inte hur det ekonomiska klimatet är, hur husmarknaden ser ut, vilken typ av människor och vad som finns att göra, utan om man kan ta med och regga in sin AK47a.

Inte hur det ekonomiska klimatet är, hur husmarknaden ser ut, vilken typ av människor och vad som finns att göra, utan om man kan ta med och regga in sin AK47a.