Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #9301  
Old 01-28-2011, 04:41 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Håller med Jox helt, det enda vintern duger till är skidåkningen och det gör jag EN vecka per år. USA eller Sydeuropa lockar men på något sätt känns det så skevt att flytta från allt och alla
 
  #9302  
Old 01-28-2011, 04:52 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jepp. Bara en sån sak som att man inte kan ha vanliga skor på sig från oktober till maj är ju helt sinnessjukt. Gå runt med ETT par tjocka jävla fula kängor är inte mänskligt alltså.

Men, tyvärr, hur mycket man än saknar värme så att man kan leva som en vanlig människa skulle det ju ändå aldrig kännas som hemma var man än flyttade, så man får väl leva i den här skiten tills man dör. Om man fick göra en enda önskan just nu och fick välja mellan allt från 100 miljarder dollar på banken till världsfred, så skulle jag än då önska att Sverige fick 20 C + året om.

Okej.... kanske pengarna först, men temperaturen kommer tvåa i alla fall. Fukk fred i världen, kylan är fan värre. En taliban i Afghanistan fryser i alla fall inte häcken av sig. Och fukk alla andra + familjen - sitter hellre själv i värmen än med massa polare i -10C
 

Last edited by jox; 01-28-2011 at 04:54 PM.
  #9303  
Old 01-28-2011, 05:01 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Skulle jag få så mycket cash skulle jag anställa 20pers som jagade dig med snöslungor
 
  #9304  
Old 01-28-2011, 05:02 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Då skulle jag kasta en Sofieroburk i huvudet på dig och anställa fyra snubbar från knivsöder som förföljer dig . . .
 
  #9305  
Old 01-28-2011, 05:07 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Då skulle jag kasta en Sofieroburk i huvudet på dig och anställa fyra snubbar från knivsöder som förföljer dig . . .
4 killar från knivsöder som förföljer Strebo lär man ju kunna fixa hur lätt som helst gratis. Det är väl sånt man gör på knivsöder eller?
 
  #9306  
Old 01-28-2011, 05:08 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Tom, halvfull eller oöppnad?
 
  #9307  
Old 01-28-2011, 05:13 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag har redan bytt bort en Sofiero-platta mot att fyra riktigt hårda snubbar ska leta upp "Strebban i Småland" och ge honom en feting. Han har ju inte ens varit i slagsmål tidigare i hela sitt liv, så jag behövde inte ens fixa fram några bitiga snubbar. Fixade några fyllskallar från Medis - Bulten, Lill-Gurkan, Limpan och Kexet sitter faktiskt på tåget mot Växjö i skrivande stund och ska leta reda på Strebban för att ge honom en omgång . . .
 
  #9308  
Old 01-28-2011, 07:34 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Jox, en porsche tål kyla! en bild på en polares gt2 den här vintern.
 
Attached Images  
  #9309  
Old 01-28-2011, 07:34 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Berättar mer om bilen imorn, när jag inte har 17 Sofiero i blodet. helvete jag ska upp tidigt imorn....
 
  #9310  
Old 01-28-2011, 09:29 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Appropå slagsmål. Jag älskar mitt jobb.
Sällskap på 4 grabbar kommer, blivit varnade för dem från kollegor på andra klubbar, men släpper in dem och ger ut signalement på radion. Några timmar senare hittar jag den ena killen på toa där han står och battlar (hip-hop style) mot en förbipasserande kille. Bråkstake #1 åker ut. 5 min går, bråkstake #2 bestämmer sig för att mucka med en bartender. Kör ghettostilen på vägen ut "rör maj inte, rör maj inte" på kraftig brytning. Trots att han är blond. Trodde inte brytningen kom som standard bara för att man har för stora byxor.
Kille #3 i gänget känner sig uppenbarligen nu alldeles för mesig och bestämmer sig vid utsläpp för att spotta på en kille och startar ytterligare ett bråk.
Kille #4 blir i sin tur förbannad på mig när jag förklarar att hans lilla hip hop crew av medelklassungar inte behöver visa sig ens i närheten där jag jobbar.
"va fan, jag kan ju inte hjälpa vad mina polare gör".
-Men byt polare då"
Asså du fattar änte
Innan allt detta hade jag en kräktjej som omväxlingsvis spydde och försökte kramas med mig tills polisen kom och LOB:ade henne.
Bra jobbkväll
/rant
 



All times are GMT -4. The time now is 03:43 AM.