Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #4401  
Old 05-14-2009, 07:08 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Coolt, var inte hon dessutom lesbisk? "Reliable... Cosmopolit... Paris..."
http://www.stefanie-graf.com/
 
  #4402  
Old 05-14-2009, 07:26 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Coolt, var inte hon dessutom lesbisk? "Reliable... Cosmopolit... Paris..."
Stefanie Graf
Hon är ju ingen puma direkt, men en tjej som sätter på 3.8-vinge och åker omkring med fullbur är en tiopoängare hur hon än ser ut!

Och jag är pro-lesbianism-ism . .
 
  #4403  
Old 05-14-2009, 08:28 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Killen som blev portad och skriver i versaler hela tiden är ju så jävla rolig. Bilden på han och hans in-maskade polade i gtr:n när de kör är helt jävla grym. Den här killen måste vi absolut totalsåga. Men först invagga i säkerhet...
 
  #4404  
Old 05-14-2009, 08:36 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Killen som blev portad och skriver i versaler hela tiden är ju så jävla rolig. Bilden på han och hans in-maskade polade i gtr:n när de kör är helt jävla grym. Den här killen måste vi absolut totalsåga. Men först invagga i säkerhet...
Är den inmaskad?? Fan, jag kunde inte säga med säkerhet.
 
  #4405  
Old 05-14-2009, 08:46 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Är den inmaskad?? Fan, jag kunde inte säga med säkerhet.
Ja, fokus på dem i kombo med rörelseoskärpan omkring/på bilen känns helt onaturlig. Är inte rätt man att avgöra men det känns som det skulle kräva rätt avancerad slavblixt/belysning inne i bilen för att få det att funka. Och resten av fotot skvallrar om att det inte riktigt lagts sån tid på det...
 
  #4406  
Old 05-14-2009, 09:05 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Det roliga är att man inte vet om han hittar på/är seriös, vs. hittar på/försöker skämta.

CigCrazy hamnar ju i facket seriös tack vare sitt IQ på ungefär 35, men det är ändå kusligt likt på så många plan. Det faktum att det ens finns såna här människor är ju vansinnigt kul. Om han är så här på nätet, tänk hur han är i verkligheten.
 
  #4407  
Old 05-14-2009, 09:50 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det kusliga är väl att om han _INTE_ är på låtsas, hur fan överlever snubben? Det borde vara olagligt för sådana som honom att vistas på allmän plats.

Jag tror han är 100% äkta och därför 100% retarderad. Det går inte komma på sån här skit, det går bara inte . Jag vill dock ha fler bilder i en och samma tråd så photoshop-bonanzan kan börja.....
 
  #4408  
Old 05-14-2009, 11:48 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ja, fan det finns stolpskott...
Fan, sabbade min axel på jobbet igår, så jag har legat och sovit hela dan. Har molande smärta hela tiden. Det värsta är det enda som syns är ett litet rött märke...så jag känner mig väldigt fjollig
 
  #4409  
Old 05-14-2009, 12:08 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Haha jag vet hur det känns Dave. Hur töntigt det än låter så pajjade jag något skoj i underarmen när jag körde hammercurl på gymmet så det klickar lite varje gång jag vrider på underarmen. Inget synligt märke så alla polarna tråkar mig för att jag lipar, när sjukrådgivningen beodrade mig en veckas vila från gymmet.
 
  #4410  
Old 05-14-2009, 12:21 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Appropå arga lappen!
Kolla denna

Fula bilar passar inte på Granitvägen - Varberg - www.hn.se


Det är fan nått det. Skabbiga bilar ska inte få stå och skräpa överallt.
 

Last edited by Dave S; 05-14-2009 at 12:24 PM.



All times are GMT -4. The time now is 05:12 AM.