Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #9421  
Old 02-04-2011, 03:39 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Finns inget som säger att vi inte kan ta det fler gånger . Blir det lyckat första gången (läs: Jox bjuder på öl, Nicke håller kniven i fickan och David inte tar med sina juggebröder) så är inte jag blyg för att köra i sommar också.
 
  #9422  
Old 02-04-2011, 03:56 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Nu vräker det ner snö.
 
  #9423  
Old 02-04-2011, 04:06 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Gjorde det som fan här i morse. Fint det! Ska man inviga sin vårjacka sen när man kommer ut så står snön som en vägg. Gött!
 
  #9424  
Old 02-04-2011, 04:44 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ja grattis Sverige, världens kukväder har samlats i Stockholm och försöker göra min bakfylla ännu värre än vad den redan är. **** my life.

Angående Gröna Jägaren så kommer det bli klockrent. Även om det skulle bli stelt har vi alltid nånting att prata om med alla freaks som springer omkring där... Antagligen kommer ni som inte är från Sthlm känna er mer trygga på Söder än jag och Jox. Jag kommer sitta på helspänn hela kvällen.
 
  #9425  
Old 02-04-2011, 04:53 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ughhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Min uppfart är ren och skär blankis och det var bara en tidsfråga innan man skulle stå på arslet. Ramlade för en stund sedan, rakt bakåt och dunkade ryggen rätt bra ner i backen på väg till bilen. Slog inte i huvudet dock. Men det gör för överjävla ont alltså från nacken och nedåt. Kan röra mig fritt, och det gör inte ont när jag ligger rakt i soffan på rygg som nu och det sticker inte i några muskler.

Har jag bara sträckt/stukat mig tro? Alltså jag ORKAR inte att åka in och få det kollat. Fan om inte värken har gått över tills i eftermiddag.
 
  #9426  
Old 02-04-2011, 05:14 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag är som en jävla kärring när det gäller alla andra, dvs. "Bäst att åka in och kolla upp det, alltid säkra före det osäkra". Men när det gäller en själv så brukar jag alltid vänta några dagar och då försvinner det alltid. När jag får cancer kommer det också försvinna av sig självt bara man ignorerar det tillräckligt länge, helt övertygad!
 
  #9427  
Old 02-04-2011, 05:23 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Tack, är precis likadan faktiskt. Och det känns lite annorlunda nu efter en stund på rygg med vetekudde. Gör fortfarande ont så inåt satan, men det känns inte "fel" i nacken/ryggen längre. Gissar att jag sträckte till skiten ordentligt - jag försökte instinktivt att inte slå i bakhuvudet och då spände jag upp nacken och huvudet framåt. Fan i helvete, man kommer vara stel som en pinne i flera veckor.

Ännu värre är att jag planerade att köpa ett gäng säckar med vägsalt igår för att smälta uppfarten så att man kan över huvudtaget kan gå där, men hann inte åka förbi något ställe som sålde det. Detta är kanske karma . . .
 
  #9428  
Old 02-04-2011, 05:27 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Och vad är det för kropp man har egentligen som vuxen? Man halkade ju för jämnan när man var liten utan att det hände ett dugg. Jag trodde bara det var 70-åriga tanter med svag benstomme som halkade och faktiskt gjorde illa sig.
 
  #9429  
Old 02-04-2011, 05:58 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Men när du var liten vägde du 42kg och var en bajs hög ...
 
  #9430  
Old 02-04-2011, 06:01 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Sant . . . Men muskler och benstomme lär ju ha varit i samma relation till kroppstyngden som nu?

Jäklar, såg just att Lena Nyman dött. RIP. Känns som att alla old school-skådespelare checkar ut på sistone och det finns ingen av den nya generationen som riktigt kan mäta sig.
 



All times are GMT -4. The time now is 04:03 AM.