Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #7151  
Old 09-06-2010, 01:28 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Japp, för ett år sedan med vinst Så längtig efter en ny. Jox du kan låna min lägenhet om du vill, min soffa är fett skön och jag ska ändå sova hos tjejen, bor vid Jarlaplan.
Det var väldigt snällt!! Fast nu ska jag ha sällskap tänkte jag. Blev Mornington på Ö-malm - för fem och en halv facking smackaroos! Jag har bott på Carlton i Cannes för mindre!!!
 
  #7152  
Old 09-06-2010, 01:35 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Fem och ett halvt?! It better be a nice ****ing lay, jag har satt horor i Cannes på Carlton för mindre.
 
  #7153  
Old 09-06-2010, 01:38 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Inte ens ett säkert kort, är mer ett wild card omutifallatt!

Hela stan är tydligen fullständigt fullbelagd, anstormning av turister verkar det som. Man kanske skulle öppna hotell här i stan . . .
 
  #7154  
Old 09-06-2010, 02:39 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Shit Jox, du är en sån baller. Ett 5k hotellrum utifall att! Aldrig funtat på att flytta in?
 
  #7155  
Old 09-06-2010, 03:00 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jo. Sugen så in i helvete.

Min partner köpte en av de nya taklägenheterna med största jäkla takterassen jag någonsin sett som de bygger på Eriksbergsgatan här i våras och ska flytta in nu nästa vecka. 17 miljoner exkl inredning. Jag fattar inte hur fan det går ihop, vi tjänar lika mycket (läs: lika lite . . .)
 
  #7156  
Old 09-06-2010, 03:19 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Baller.
 
  #7157  
Old 09-06-2010, 04:10 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Soft, kanske därför du tjänar så lite? Han fular ut allt

Var skulle du vilja bo, hur stort? Kan hålla ögonen öppna för skojs skull.
 
  #7158  
Old 09-06-2010, 04:11 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jo. Sugen så in i helvete.

Min partner köpte en av de nya taklägenheterna med största jäkla takterassen jag någonsin sett som de bygger på Eriksbergsgatan här i våras och ska flytta in nu nästa vecka. 17 miljoner exkl inredning. Jag fattar inte hur fan det går ihop, vi tjänar lika mycket (läs: lika lite . . .)
Ärvda pengar/sälja kola på helgen/ gift sig rikt (läs. fult) eller bara sanslöst dum belåningsgrad?
 
  #7159  
Old 09-06-2010, 04:19 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Soft, kanske därför du tjänar så lite? Han fular ut allt

Var skulle du vilja bo, hur stort? Kan hålla ögonen öppna för skojs skull.
Ja kanske! Nä, det är jag som har all kontakt med vår revisor och ekonomikonsult så det skulle vara krångligt att fula ut förbi mig. Jag själv däremot skulle kunna göra det mycket enklare!

Gillar parallellgatorna upp från Strandvägen, typ Artillerigatan eller Styrmansgatan Har inte tänkt på det särskilt seriöst, men allt större än en trea vore nästan onödigt . . . Hellre då flera garageplatser.

Originally Posted by Dave S
Ärvda pengar/sälja kola på helgen/ gift sig rikt (läs. fult) eller bara sanslöst dum belåningsgrad?
Lånekalkylen funkar nog i teorin, men jag skulle inte vilja leva på de marginalerna. Bara avgiften till föreningen var över 10' i månaden! Vansinne! Och jag sitter samtidigt och gapar över de sjuka försäkringspremierna på en 996TT! Piss i havet i jämförelse . . .
 
  #7160  
Old 09-06-2010, 04:33 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Fan, 996tt är ju inte farligt dyra ändå. Kolla denna, pccb å allt
Porsche 911 / 996 turbo S | Stockholm | Blocket
 



All times are GMT -4. The time now is 12:09 PM.