Swedish Teamspeeder? Get in here!
Det var väldigt snällt!! Fast nu ska jag ha sällskap tänkte jag. Blev Mornington på Ö-malm - för fem och en halv facking smackaroos! Jag har bott på Carlton i Cannes för mindre!!!
Jo. Sugen så in i helvete.
Min partner köpte en av de nya taklägenheterna med största jäkla takterassen jag någonsin sett som de bygger på Eriksbergsgatan här i våras och ska flytta in nu nästa vecka. 17 miljoner exkl inredning. Jag fattar inte hur fan det går ihop, vi tjänar lika mycket (läs: lika lite . . .)
Min partner köpte en av de nya taklägenheterna med största jäkla takterassen jag någonsin sett som de bygger på Eriksbergsgatan här i våras och ska flytta in nu nästa vecka. 17 miljoner exkl inredning. Jag fattar inte hur fan det går ihop, vi tjänar lika mycket (läs: lika lite . . .)
Jo. Sugen så in i helvete.
Gillar parallellgatorna upp från Strandvägen, typ Artillerigatan eller Styrmansgatan Har inte tänkt på det särskilt seriöst, men allt större än en trea vore nästan onödigt . . . Hellre då flera garageplatser.
Lånekalkylen funkar nog i teorin, men jag skulle inte vilja leva på de marginalerna. Bara avgiften till föreningen var över 10' i månaden! Vansinne! Och jag sitter samtidigt och gapar över de sjuka försäkringspremierna på en 996TT! Piss i havet i jämförelse . . .
Fan, 996tt är ju inte farligt dyra ändå. Kolla denna, pccb å allt
Porsche 911 / 996 turbo S | Stockholm | Blocket
Porsche 911 / 996 turbo S | Stockholm | Blocket