Swedish Teamspeeder? Get in here!
Fast nu ska jag ha sällskap tänkte jag. Blev Mornington på Ö-malm - för fem och en halv facking smackaroos! Jag har bott på Carlton i Cannes för mindre!!!
Jo. Sugen så in i helvete. Min partner köpte en av de nya taklägenheterna med största jäkla takterassen jag någonsin sett som de bygger på Eriksbergsgatan här i våras och ska flytta in nu nästa vecka. 17 miljoner exkl inredning. Jag fattar inte hur fan det går ihop, vi tjänar lika mycket (läs: lika lite . . .)
Jo. Sugen så in i helvete. Min partner köpte en av de nya taklägenheterna med största jäkla takterassen jag någonsin sett som de bygger på Eriksbergsgatan här i våras och ska flytta in nu nästa vecka. 17 miljoner exkl inredning. Jag fattar inte hur fan det går ihop, vi tjänar lika mycket (läs: lika lite . . .)
Ja kanske! Nä, det är jag som har all kontakt med vår revisor och ekonomikonsult så det skulle vara krångligt att fula ut förbi mig. Jag själv däremot skulle kunna göra det mycket enklare!Gillar parallellgatorna upp från Strandvägen, typ Artillerigatan eller Styrmansgatan
Har inte tänkt på det särskilt seriöst, men allt större än en trea vore nästan onödigt . . . Hellre då flera garageplatser. Lånekalkylen funkar nog i teorin, men jag skulle inte vilja leva på de marginalerna. Bara avgiften till föreningen var över 10' i månaden! Vansinne! Och jag sitter samtidigt och gapar över de sjuka försäkringspremierna på en 996TT! Piss i havet i jämförelse . . .
Fan, 996tt är ju inte farligt dyra ändå. Kolla denna, pccb å allt
Porsche 911 / 996 turbo S | Stockholm | Blocket
Porsche 911 / 996 turbo S | Stockholm | Blocket