Swedish Teamspeeder? Get in here!
#7251
Håller inte alls med killar, tycker de har världens potential på att göra ett grymt program med alla galningar/bilar/städer i gumball men fokuserar för mycket på tråkiga väntetider och bussresor.
#7253
Jag förstår vad du menar och håller med dig till 110%. Nu vet jag ju inte hur dom hade tänkt sig från början; Om det var bestämt att det skulle vara X-antal 30min program eller om dom bara filmade och klippte efter bästa förmåga när det var slut? Men jag tror att den korta programtiden (30min) gör att dom inte får något djup i det. Dom tidigare serierna har alla varit 1h avsnitt om inte minnet sviker mig helt, och dom har varit så mycket bättre med en "story" man kunnat följa.
#7255
Jag tycker typ att Jon Olssons och Tony Hawks videobloggar från Gumball var roligare än detta. Inte skräp men man kommer aldrig riktigt in i programmet heller. Det hinner knappt börja förrän det blir en 6 minuters reklampaus, sen måste man komma in i programmet igen men de resterande 10 minuterna räcker inte riktigt till för det.
Någon annan som kollar US Open finalen? Sjukt bra match
Någon annan som kollar US Open finalen? Sjukt bra match
![Smile](https://teamspeed.com/forums/images/smilies/smile.gif)
#7256
Behöver lite hjälp. Är det olagligt i Sverige att svarva fälgarna (ändra ET till lite mera)? Tror ni att det kan vara trubbel med försäkringsbolaget om man tex skulle hamna i en olycka?
(I detta fall vore svarvningen "totalt" riskfri då samma fälg tillverkas med större ET, ie det finns kött att skära bort utan att äta på fälgens konstruktion)
(I detta fall vore svarvningen "totalt" riskfri då samma fälg tillverkas med större ET, ie det finns kött att skära bort utan att äta på fälgens konstruktion)
ET står inte med i registreringsbeviset heller, utan de går bara på spårvidd för hela bilen - och du har ju inte ändrat något på bilen. Får du nedslag på hjulen på ev. besiktning så är det väl bara att byta dem och sen byta tillbaka.
#7257
Tror jag knappast vore några problem. Har aldirg varit med om att de kollat inpressning, någonsin .... vare sig på vanlig besiktning, flygande besiktning, inspektion av försäkringsbolag el liknande. Alla har generellt nollkoll, du kan ju lika väl ha använt spacers. Så länge de inte sticker ut flera decimeter från hjulhuset så skulle jag inte oroa mig alls.
ET står inte med i registreringsbeviset heller, utan de går bara på spårvidd för hela bilen - och du har ju inte ändrat något på bilen. Får du nedslag på hjulen på ev. besiktning så är det väl bara att byta dem och sen byta tillbaka.
ET står inte med i registreringsbeviset heller, utan de går bara på spårvidd för hela bilen - och du har ju inte ändrat något på bilen. Får du nedslag på hjulen på ev. besiktning så är det väl bara att byta dem och sen byta tillbaka.
#7258
#7259
^ Har kollat på den där innan. Det är kul hur grymt snygga Turbo-fälgarna är på alla Porschar utom just Turbon ![Smile](https://teamspeed.com/forums/images/smilies/smile.gif)
Pratade precis med en kille med en lite hårigare Porsche. Lutar åt att det blir affär om allt går vägen, väntar på lite kompletterande info. Stay tuned
Mer av en sommarbil dock, så jag får behålla A8an.
![Smile](https://teamspeed.com/forums/images/smilies/smile.gif)
Pratade precis med en kille med en lite hårigare Porsche. Lutar åt att det blir affär om allt går vägen, väntar på lite kompletterande info. Stay tuned
![Smile](https://teamspeed.com/forums/images/smilies/smile.gif)