Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15731  
Old 08-28-2011, 09:00 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha jag kan också se men den var inte helt lätt. Skulle bli förvånad om någon här hittar oss. Möjligtvis Adde.

Är det någon som hört nåt från Strebo förresten? Har varit radioskugga i mer än 24 timmar där eller?
 
  #15732  
Old 08-28-2011, 09:50 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Det verkar som att hans AWOL har stått i direkt relation till den MILF han umgås med för stunden. Lika oroväckande är var fan David är någonstans - har han också skaffat en?

Förresten, har ni testat luktsnus / snuff någon gång? Råkade bara nämna inne på Brobergs att jag har börjat få ont av snuset och då föreslog han att jag skulle testa luktsnus ett tag. Lät spännande så jag kom hem med tre förpackningar pulver från olika tillverkare. Och jävlar i helvete vad det känns i hela huvudet när man drar in det. Man känner sig som värsta junkien med en kall mintsmak inuti hela huvudet Det var nog inget för mig.
 
  #15733  
Old 08-28-2011, 09:59 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
??
 
Attached Images  
  #15734  
Old 08-28-2011, 10:11 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Snyggt Adde Men du målade den röda ringen över halva Jox kropp. Nu ser man bara hästen på tröjan

Är det några fler bilträffar innan hösten Adde?
 
  #15735  
Old 08-28-2011, 10:26 AM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Förresten, har ni testat luktsnus / snuff någon gång? Råkade bara nämna inne på Brobergs att jag har börjat få ont av snuset och då föreslog han att jag skulle testa luktsnus ett tag. Lät spännande så jag kom hem med tre förpackningar pulver från olika tillverkare. Och jävlar i helvete vad det känns i hela huvudet när man drar in det. Man känner sig som värsta junkien med en kall mintsmak inuti hela huvudet Det var nog inget för mig.
Som yngre brukade vi hålla på med det ganska mycke.. Köpte faktiskt senast jag var i Tyskland av det då jag inte hade något snus.
Tycker nog inte att det alls tar bort snusberoendet, men det är roligt hur de svider i bakhuvudet / och lite överallt Men man blir ganska snabbt van vid det, sen måste man bara börja köra större linor Tycker det är roligare att köra tävling mellan kompisarna vem som är mer dum i huvudet och drar mer av det, än själva nyttan man får av det.

Dock är det rätt så snuskigt då man får snyta ut skitet hela tiden.
 
  #15736  
Old 08-28-2011, 10:52 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Sååja, nu är man back i Finland igen efter en bilsöknings resa till Tyskland med en kompis. En 2003 Audi TT blev det (åt kompisen). Alltid lika skojigt med liten roadtrip och bilhandlande. Körde upp från Hamburg via Lübeck (natt1) - puttgarden - malmö- Kalmar (natt2) - stockholm och sedan färjan över till Helsingfors. Brukar alltid köra HBG-STHLM men tänkte att vi tar en liten alternativ rutt via östkusten den här gången. Väldigt vackra landskap och Kalmar var en riktigt positivt överraskning, trevligt ställe!

Såg under resan överraskande mycket fina bilar som LP560-4 spyder, SLS, CLK DTM BS cabrio, 599, 430or, Rollsar, och "massor" av Porschen (var där nåt Porsche happening i Kalmar trakten?), men yraste var nog denna fina sak vi såg vid Järna.... Alltså hur kan den vara gatlaglig? Och enligt sajten skall han köra till USA med den? Seriöst wtf...
 
Attached Images  

Last edited by Nicke; 08-28-2011 at 10:55 AM.
  #15737  
Old 08-28-2011, 11:40 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Såg att Autoropa ska börja sälja Bentley nu också. Går bra för Autoropa nu. Kanske blir Lambo om några år med för det går knackigt för Von Braun har jag hört.
 
  #15738  
Old 08-28-2011, 11:54 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Får nästan hoppas det Evo. Tänk dig vad fett Autoropa centrumet nere i Skåne vore om de slängde in 15 Lambos och Bentleys tillsammans med alla Ferraris. Coolaste bilutbudet någonsin.

Sent from my U20i using Teamspeed
 
  #15739  
Old 08-28-2011, 01:13 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Skåne rules
 
  #15740  
Old 08-28-2011, 02:51 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
15-åring avled efter motocrosstävling - Nyheter - Senaste nytt | Expressen - Nyheter Sport Ekonomi Nöje

Jag var där och såg kraschen. Usch kommer drömma mardrömmar.. Dom gjorde hjärt och lungräddning på honom i över 15min och han var helt blodig i hela ansiktet.. bara 15år gammal. sjukt tragiskt.

Den här veckan har varit riktigt hemsk. Först det med brorsan förra helgen sen i onsdags dog en tjejkompis pappa sen såg jag det här idag..
 



All times are GMT -4. The time now is 12:56 PM.