Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #5231  
Old 09-29-2009, 04:30 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja det blir nog några slantar till detta. Man bör nog räkna med 50 i alla fall om man vill vara med om allt på resan.
 
  #5232  
Old 09-29-2009, 04:35 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Jox jag var där över helgen för ett dop.

Kan inte vara med på rallyt men kanske kan möta upp alla någonstans.
 
  #5233  
Old 09-29-2009, 04:58 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Finns ju inte en chans att jag skulle hosta upp de slantarna han pratar om. Däremot kan man komma undan bra mkt billigare men snikval av hotell etc, inte köra alla dagar.
 
  #5234  
Old 09-29-2009, 08:46 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Ja det blir nog några slantar till detta. Man bör nog räkna med 50 i alla fall om man vill vara med om allt på resan.
Man är ju jävligt sugen...men för 50flusentappar blir det inget. Har jag inte råd med helt enkelt.

Originally Posted by Dave S
Finns ju inte en chans att jag skulle hosta upp de slantarna han pratar om. Däremot kan man komma undan bra mkt billigare men snikval av hotell etc, inte köra alla dagar.
Precis....känns som att ett budgetalternativ borde gå att räkna fram....låter ju faktiskt roligt. Speciellt att få träffa LABrittany och se om han är lika ball som sina neg-rep kommentarer. Han verkar ju ha bra humor den där...
 

Last edited by strebo; 09-29-2009 at 08:57 AM.
  #5235  
Old 09-29-2009, 11:36 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Strebo, om jag lärt mig en sak av mitt extrajobb är det att de är de minsta grabbarna som har de största käftarna och de med de största käftarna är de som är absolut mesigast om det faktiskt blir bråk.

Inte för att jag på ngt sätt säger ngt om personen ifråga, utan bara generellt.
 

Last edited by Dave S; 09-29-2009 at 11:44 AM.
  #5236  
Old 09-29-2009, 04:07 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Det här rallyt verkar ju intressant! Har planerat på en euro-roadtrip en längre tid, men har inte fått tummen ur räven, men kanske detta är en kickstart!

Förövrigt, var under helgen och köra bana i Finland (Alastaro) men våra planer var inte helt utfunderade, supande på en stuga vid banan lördag kväll och sedan körning på banan på söndag (banan privat bokat till oss), man blev ju fan åksjuk efter 3 varv....

Kompisen har bilder och videon, skall se om jag kan få några postade upp, bilarna var allt från pro-drifter till C63. (Själv var jag utan egen bil då den är i HBG för tillfället)
 
  #5237  
Old 09-29-2009, 04:26 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke

Förövrigt, var under helgen och köra bana i Finland (Alastaro) men våra planer var inte helt utfunderade, supande på en stuga vid banan lördag kväll och sedan körning på banan på söndag (banan privat bokat till oss), man blev ju fan åksjuk efter 3 varv....

Kompisen har bilder och videon, skall se om jag kan få några postade upp, bilarna var allt från pro-drifter till C63. (Själv var jag utan egen bil då den är i HBG för tillfället)
Har också kört på alastaro banan en gång, jäkligt nice bana! Bodde också i en stuga precis vid banan.
 
  #5238  
Old 09-29-2009, 04:33 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
  #5239  
Old 09-29-2009, 04:52 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Fan.....att en retarderad dvärg från öarna kunde spika ihop något så bra. Tål att tänkas på....
Originally Posted by strebo
Precis....känns som att ett budgetalternativ borde gå att räkna fram....låter ju faktiskt roligt. Speciellt att få träffa LABrittany och se om han är lika ball som sina neg-rep kommentarer. Han verkar ju ha bra humor den där...
Strebo:

Sluta gnälla om hur fantastisk jag är och hur mycket av en dålig förlorare som du (vilket är bra som du är en student)! Du har ett år för att spara upp, komma på det bitch!
 
  #5240  
Old 09-29-2009, 04:59 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
Oh and Dave: min käke är stark nog. Inte lika stark som Jox's - den killen har delas ut så många BJ's att hans käke är som en sten efter UBC!
 



All times are GMT -4. The time now is 02:35 AM.